مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

لوازم آرايشي با اطمينان تر

آرايشي,آرايشي و بهداشتي,لوازم آرايشي,لوازم آرايشي يا اطمينان تر,كدام لوازم آرايشي با اطمينان ترند؟,لوازم آرايشي مرغوب

لوازم آرايشي با اطمينان تر آرايشي

به دنبال كدام ارگانيك‌ها برويد؟ به نظر مي‌رسد چه در اينجا و چه در خارج از كشور روي كلمه ارگانيك كمي اغراق وجود  دارد و به هرچه كه تا حدودي مواد گياهي و طبيعي در آن وجود دارد، نام ارگانيك مي‌دهند و با قيمت بالاتر به فروش مي‌رسانند در حالي كه به طور استاندارد محصولي ارگانيك دانسته مي‌شود كه بالاي 70 درصد آن از مواد گياهي و بدون هيچ‌گونه تداخل شيميايي باشد. يادتان باشد محصولات ارگانيك (organic) محصولاتي هستند كه در تمام مراحل رشدشان با سيستم طبيعي هماهنگ باشند و در خاكي كه از چند سال قبل هيچ‌گونه سموم دفع آفات گياهي مانند علف هرزكش‌ها، قارچ‌كش‌ها و مواد شيميايي در آن استفاده نشده و فقط با مواد طبيعي مانند كمپوست گياهي تقويت شده، رشد كرده باشند. اين محصولات به دليل پروسه توليد گران‌تر از ساير محصولات هستند و اين موجب شده برخي از توليدكنندگان بدون داشتن شرايط لازم از اين نام استفاده كنند پس در خريد محصولات ارگانيك دقت كافي داشته باشيد.

لوازم آرايشي با اطمينان تر آرايشي

 

آيا ميدانيد كدام لوازم آرايشي با اطمينان ترند؟براي آگاهي بيشتر از لوازم آرايشي با ما همراه شويد:

بسياري از ما گمان مي‌ كنيم كه ارگانيك يعني طبيعي و گياهي. درست است كه يكي از اركان ارگانيك وجود مواد طبيعي و گياهي در محصول است اما اين تنها ركن آن نيست با توجه با تعاريف مربوط به ارگانيك بودن حتي آب هم مي‌تواند غيرارگانيك باشد! از طرف ديگر اين روزها ديگر ارگانيك تنها به مواد غذايي اطلاق نمي‌شود بلكه مواد آرايشي بسياري وارد بازار شده كه ادعاي ارگانيك بودن دارند؛ موادي كه قيمتي بسيار بالاتر دارند و عموما هم بي‌رنگ و رويند ولي مي‌گويند بسيار سالم‌ترند! در مواجهه با اين محصولات با چند سوال روبه‌رو مي‌شويم؛ اينكه آيا واقعا ممكن است يك محصول آرايشي ارگانيك باشد و چطور بايد اين ارگانيك بودن را تشخيص داد و همچنين اين محصولات ارگانيك به چه كساني توصيه مي‌شوند .

ارگانيك بودن يعني چه؟
ارگانيك يعني محصول مورد نظر در روندي طبيعي تهيه شده باشد. در محصولات غذايي ارگانيك مثل ميوه يا محصولات كشاورزي، ارگانيك يعني به صورت طبيعي و بدون استفاده از كود يا آفت‌كش‌هاي شيميايي كشت و تهيه شده‌ باشد درست مانند روش‌هاي قديمي كشاورزي كه  از آفت‌كش‌ها و كود‌هاي شيميايي استفاده نمي‌كردند؛ از اين جهت است كه پشت عنوان ارگانيك «تهيه شده به روش كاملا طبيعي» مي‌آيد. در مورد لوازم آرايشي و بهداشتي هم قاعدتا بايد همين معنا و مفهوم وجود داشته ‌باشد ولي از آنجا كه تهيه محصولات آرايشي بدون تداخلات شيميايي بسيار مشكل و هزينه‌بر است به نظر مي‌رسد كه تهيه يك محصول آرايشي- بهداشتي كاملا ارگانيك غيرممكن است و تنها درصد خاصي از مواد درون آن ارگانيك است.

هيچ محصولي صد‌ درصد ارگانيك نيست
دليل ديگر براين مدعا كه در محصولات آرايشي ارگانيك صددرصد نداريم اين است كه اگر قرار باشد اين محصولات كاملا ارگانيك باشند تنوع بسيار كمي پيدا مي‌كنند، همانند گذشته كه براي رنگ مو چند مورد محدود حنا و وسمه و… را داشتيم و نهايتا تركيب آنها مي‌توانست چند رنگ محدود ديگر ايجاد كند و به طور حتم امروز نمي‌توان با همان مواد محدود اين تنوع بي‌حد مواد آرايشي را توليد كرد بنابراين توليدكنندگان ناچار مي‌شوند براي افزايش تنوع افزودني‌هايي را به اين مواد گياهي اضافه كنند.

از طرف ديگر بسياري از چيزها از جمله يك گياه خاص به نظر طبيعي مي‌آيند اما بايد پرسيد آيا واقعا در تهيه و پرورش آنها همه اصول ارگانيك بودن لحاظ شده‌ است، آيا آب آبياري يا كودهاي مصرفي همه استانداردها را داشته‌اند.

به دنبال كدام ارگانيك‌ها برويد؟
به نظر مي‌رسد چه در اينجا و چه در خارج از كشور روي كلمه ارگانيك كمي اغراق وجود  دارد و به هرچه كه تا حدودي مواد گياهي و طبيعي در آن وجود دارد، نام ارگانيك مي‌دهند و با قيمت بالاتر به فروش مي‌رسانند در حالي كه به طور استاندارد محصولي ارگانيك دانسته مي‌شود كه بالاي 70 درصد آن از مواد گياهي و بدون هيچ‌گونه تداخل شيميايي باشد. يادتان باشد محصولات ارگانيك (organic) محصولاتي هستند كه در تمام مراحل رشدشان با سيستم طبيعي هماهنگ باشند و در خاكي كه از چند سال قبل هيچ‌گونه سموم دفع آفات گياهي مانند علف هرزكش‌ها، قارچ‌كش‌ها و مواد شيميايي در آن استفاده نشده و فقط با مواد طبيعي مانند كمپوست گياهي تقويت شده، رشد كرده باشند. اين محصولات به دليل پروسه توليد گران‌تر از ساير محصولات هستند و اين موجب شده برخي از توليدكنندگان بدون داشتن شرايط لازم از اين نام استفاده كنند پس در خريد محصولات ارگانيك دقت كافي داشته باشيد.

چطور ارگانيك بودن را تشخيص دهيد
ادعاي ارگانيك بودن يك محصول آسان است ولي ثابت كردن اينكه محصول تهيه شده كاملا بدون دخالت‌هاي شيميايي و صنعتي به ثمر رسيده ‌است، آسان نيست و تنها شيميدا‌ن‌ها مي‌توانند از عهده آن بربيايند تا جايي كه حتي آبي كه در تهيه محصول از آن استفاده شده‌ آغشته به مواد شيميايي بوده يا خير. به هر حال آب چشمه هم ممكن است در مسير خود با مقداري از مواد شيميايي ناشي از كارخانه‌ها يا… مخلوط شده ‌باشد. بهترين راه اين است كه روي محصول به دنبال برچسب usda  باشيد؛ استانداردي كه تعريف مي‌كند ميزان ارگانيك بودن آن محصول در حد استانداردهاست؛ يعني بالاي 70 درصد موادي كه در آن به كار رفته است ارگانيك بوده‌ ست. يادتان نرود  خيلي بعيد است محصولي صددرصد ارگانيك توليد شود.

ارگانيك‌ها هم باعث حساسيت مي‌شوند؟
ارگانيك بودن به اين معنا نيست كه محصول كاملا بي‌خطر است و هر كسي مي‌تواند از آن استفاده كند. كسي كه پوست حساسي دارد و مدام درگير اگزما و ديگر حساسيت‌هاي پوستي مي‌شود، ممكن است نسبت به محصولات ارگانيك هم حساسيت داشته ‌باشد مثلا اگر آلرژي‌هاي غذايي را در نظر بگيريم، شايع‌ترين موادي كه موجب عود چنين آلرژي‌هايي مي‌شوند همان مواد گياهي مثل توت‌فرنگي،  گوجه‌فرنگي، خربزه، طالبي، آجيل و… هستند. بنابراين نمي‌توان معيار را اين قرار داد كه هرمحصول گياهي و ارگانيك حساسيت نمي‌دهد؛ چرا كه مواد صددرصد گياهي هم مي‌توانند باعث آلرژي شوند پس اشخاص با پوست‌هاي حساس نبايد به صرف ارگانيك ‌بودن اقدام به خريد كنند.

پزشكان چه توصيه‌اي دارند؟
در درمان بيماري‌هاي پوستي، ما پزشكان بيشتر گرايش داريم كه از نسخه‌هاي ساختني استفاده و  از محصولات كارخانه‌اي پرهيز كنيم و كرم‌ها و لوسيون‌هاي ساختني و به اصطلاح جالينوسي را تجويز كنيم؛ چرا كه در داروهاي كارخانه‌اي مواد افزاينده‌اي چون نگهدارنده‌ها، آنتي‌بيوتيك‌ها و مواد قارچ‌كش و… وجود دارد كه ممكن است براي پوست‌هاي حساس مشكل ايجاد كند بنابراين با تجويز داروهاي ساختني از مواد نسبتا گياهي و سالم‌تر مثل اوسرين مي‌توان تا حدي به ارگانيك بودن نزديك شد. بايد يادآورشد اگر بخواهيم در تجويز داروها و كرم‌هاي بهداشتي زياد به ارگانيك بودن متكي باشيم هزينه‌ها سرسام‌آور خواهد شد و امكان درمان براي بعضي‌ها دور از دسترس مي‌شود.

كدام‌يك مرغوب‌ترند؟
به طور حتم لوازم آريشي ارگانيك بر غيرارگانيك ترجيح داده ‌مي‌شود(به شرط آنكه نسبت به ارگانيك بودن مطمئن باشيم)اما همان‌طور كه گفتيم نكته مهم استفاده معقول از لوازم آرايشي است نه ارگانيك بودن يا نبودن. در بين انواع لوازم آرايشي اگر بخواهيم براي بعضي‌ از آنها هزينه بيشتري كنيم و برخي را ارگانيك بگيريم بايد لوازم آرايشي را كه به مخاط نزديك‌تر هستند، مرغوب‌تر تهيه كنيم مثلا رژلب يا لوازم آرايشي چشم بايد بهتر باشند چرا كه به‌راحتي از طريق مخاط وارد بدن ما مي‌شوند ولي كرم‌پودر از مخاط دور است و تنها با پوست در تماس است و در نتيجه ضرر كمتري براي سلامت خواهد داشت.

عارضه هم دارند؟
يكي از مواردي كه درباره استفاده از لوازم آرايشي مطرح است اين است كه استفاده مداوم از چنين محصولاتي مي‌تواند برخي از بيماري‌هاي پوستي مثل آكنه يا جوش‌ها را تشديد كند زيرا يكي از مواد ارگانيكي كه از پشم گوسفند به وجود مي‌آيد اوسرين است كه در بسياري از كرم‌هاي آرايشي و بهداشتي وجود دارد. در اين صورت اگر افراد مستعد جوش از كرم‌هاي ارگانيك حاوي اين ماده استفاده كنند به احتمال زياد آكنه‌هاي‌شان شديدتر مي‌شود بنابراين تنها انتخاب محصول ارگانيك براي سلامت پوست كافي نيست بلكه بايد شرايط پوست هم در نظر گرفته شود. يادتان باشد صرف ارگانيك بودن به معناي بي‌ضرر بودن نيست بلكه چون در تهيه اين محصولات از آفت‌كش‌ها و مواد شيميايي استفاده كمتري شده‌ است، ضرر اين سموم شيميايي براي پوست كمتر است، بنابراين تنها مي‌توان آنها را كم‌ضررتر دانست.

كدام محصول را بخريم؟
نظر شخصي بنده اين است كه اگر لوازم آرايشي استاندارد را انتخاب كنيم حتي اگر ارگانيك هم نباشند مشكل چنداني ايجاد نمي‌كنند؛ آنها هم كه پوست‌شان حساس است ممكن است ارگانيك‌ها هم براي‌شان حساسيت‌زا باشد، نكته مهم در انتخاب لوازم آرايشي تنها اين است كه تقلبي نباشد و بتوان با توجه به برند آن از مواد سازنده‌اش آگاهي حاصل كرد و نسبت به سمي نبودن آنها اطمينان يافت. شرط اصلي براي سلامت پوست اين است كه ميزان استفاده از مواد آرايشي كم باشد، هرقدر استفاده كمتر باشد عوارض هم كمتر خواهد بود.

متاسفانه الگوي مصرف لوازم آرايشي در ايران متفاوت از كشورهاي اروپايي و ديگر كشورهاست.  اگر خانم‌هاي آنجا تنها براي مهماني‌ها آرايش مي‌كنند و در فعاليت‌هاي روزمره و محل كار مواد آرايشي به كار نمي‌برند در ايران خانم‌ها به طور روزانه از مواد آرايشي استفاده مي‌كنند و حتي در محل كار هم بدون آرايش ظاهر نمي‌شوند و همين استفاده زياد چه ارگانيك باشد و چه نباشد، مشكلاتي را به همراه خواهد آورد.

ارگانيك‌ها مسموميت زا هستند؟
در محصولات آرايشي قديمي و رنگ‌‌موها سرب وجود داشت ولي اين روزها كمتر از اين ماده در محصولات استفاده مي‌كنند حتي در وسمه كه  در قديم به عنوان رنگ موي طبيعي به كار مي‌رفت هم سرب وجود داشت اما گزارشي مبني بر مسموميت با وسمه تا به حال ثبت نشده ‌است.

مسموميت با سرب بيشتر در مصرف آب لوله‌كشي‌هاي فرسوده و كساني كه شغل‌شان نقاشي است يا افرادي كه خانه‌هايي نزديك كارخانه‌هاي باطري‌سازي دارند، مشاهده شده ‌است ولي تا به حال مسموميت سرب ناشي از محصولات آرايشي مثل رنگ مو گزارش نشده‌ مگر اينكه مواد آرايشي تقلبي، ارزان‌قيمت و سمي باشند.

لينك فايل هاي موجود در متن :

آرايشي,آرايشي و بهداشتي,لوازم آرايشي,لوازم آرايشي يا اطمينان تر,كدام لوازم آرايشي با اطمينان ترند؟,لوازم آرايشي مرغوب

منبع : http://www.wikijavan.com/




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۹ توسط:123 موضوع:

دانلود برنامه نهج البلاغه صوتي كيميا اندرويد

موبايل,گوشي,تبلت,لب تاب,apk,pc,كامل,فارسي,ترجمه,كافه بازار,

دانلود برنامه نهج البلاغه صوتي كيميا اندرويد apk

* متن كامل نهج البلاغه بر اساس نسخه صبحي صالح همراه با صوت * سه ترجمه ي فارسي شامل دكتر شهيدي، آيت الله مكارم و آقاي دشتي *ترجمه گوياي دكتر شهيدي *شرح فارسي ترجمه ابن ميثم * نمايش همزمان متن و ترجمه * امكان درج يادآوري در متن بصورت نامحدود * ساخت فهرست شخصي *جستجو در متن عربي، ترجمه و شرح * امكان دريافت اخبار و اطلاعيه هاي آنلاين

دانلود نرم افزار فارسي ايراني نهج البلاغه صوتي كيميا

موبايل _ گوشي _ تبلت _ اندروي _ كافه بازار _ apk | با پرداخت درون برنامه اي

دانلود برنامه نهج البلاغه صوتي كيميا اندرويد apk

توضيحات
در نهج البلاغه كيميا، كليات متن كتاب نهج البلاغه همراه با امكانات و قابليت هاي زير ارائه گرديده است :

* متن كامل نهج البلاغه بر اساس نسخه صبحي صالح همراه با صوت
* سه ترجمه ي فارسي شامل دكتر شهيدي، آيت الله مكارم و آقاي دشتي
*ترجمه گوياي دكتر شهيدي
*شرح فارسي ترجمه ابن ميثم
* نمايش همزمان متن و ترجمه
* امكان درج يادآوري در متن بصورت نامحدود
* ساخت فهرست شخصي
*جستجو در متن عربي، ترجمه و شرح
* امكان دريافت اخبار و اطلاعيه هاي آنلاين

اميد كه بتوانيم با تكيه بر الطاف الهي و تجارب ارزنده گذشته كه سابقه درخشاني در نرم افزار بادصبا، حبل المتين و باب النعيم را براي خود ساخته است و همچنين لطف بي پايان شما عزيزان، گامي موثر در جهت ترويج فرهنگ اسلامي كشور عزيزمان برداريم.
تغييرات اخير
تغييرات نسخه جديد :

رفع مشكل جستجو
رفع مشكل ترجمه استاد دشتي (نياز به دانلود مجدد محتوا دارد)
رفع برخي خطاها

دانلود برنامه نهج البلاغه صوتي كيميا اندرويد apk

دسترسي‌ها
خواندن كارت حافظه
پرداخت از طريق بازار
كنترل لرزش
تغيير يا حذف محتويات كارت حافظه
خواندن وضعيت تلفن و شناسه
مشاهدهٔ اتصالات Wi-Fi
مشاهدهٔ اتصالات شبكه
دسترسي كامل به اينترنت

براي دانلود كليك كنيد

دانلود از طريق سايت و نرم افزار كافه بازار اندرويد

لينك فايل هاي موجود در متن :

موبايل,گوشي,تبلت,لب تاب,apk,pc,كامل,فارسي,ترجمه,كافه بازار,

منبع : http://www.wikijavan.com/




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۹ توسط:123 موضوع:

دانلود برنامه اندرويد از كجا زنگ ميزنه ؟

شمارش مال كجاست,از,كجا,زنگ,ميزنه,استان,شهر,پيش شماره,كد,اندرويد,موبايل,apk,تبلت,گوشي,حل,هك,

دانلود برنامه اندرويد از كجا زنگ ميزنه ؟ هك

برنامه اي كه ميبيند يك برنامه تكه!!! چرا؟؟ هر شماره اي به شما زنگ ميزنه چه ورودي و چه خروجي بهتون ميگه كه شماره ماله كدام شهر و كدام استان است. شايد با خودتون بگيد كه برنامه ي مشابه اين برنامه در بازار وجود داره ولي اشتباه نكنيد اين اولين برنامه بعد از همكدسازي مخابرات ميباشدو همان طور كه ميدانيد تمامي پيشماره ي استان ها تغيير كردند و برنامه هاي ديگر امكان نمايش محل صحيح شماره ها را ندارند… ما در اين برنامه تمامي همكدسازي ها رو اعمال كرديم و براي شما آماده كرده ايم در حال حاضر اين برنامه تنها براي سيم كارت هاي همراه اول و خطوط ثابت كل كشور كار ميكند اما با قابليتي كه در برنامه قرار داده ايم بزودي ساير اپراتور ها را نيز پشتيباني ميكند اما چجوري؟؟ خب ما قسمتي را براي معرفي موقعيت هاي ناشناس و يا اشتباه گذاشتيم كه شما در عرض چند ثانيه ميتونيد شماره هاي ناشناس را به ما معرفي كنيد اين تنها روشي است كه ميتوان كد منطقه اي سيمكارت هاي پراكنده ايرانسل، رايتل، و… را را بدست آوريم. تمامي راهنمايي ها در برنامه شده اند. اميد است اين برنامه رضايت شما كاربران عزيز را بدست آورده باشد.روش صحيح معرفي موقعيت ناشناس: در خط اول نام استان، خط دوم منطقه يا شهرستان، خط سوم 6 رقم اول شماره بدون صفر و كد كشور همچنين ميتوانيد به ترتيب بروي يك خط اطلاعات را براي ما بفرستيد. مثال: استان آذربايجان غربي شهرستان سردشت 935330

دانلود نرم افزار از كجا زنگ ميزنه ؟ شمارش مال كجاست ؟

موبايل _ تبلت _ گوشي _ كافه بازار _ اندرويد _ apk | با پرداخت درون برنامه اي

دانلود برنامه اندرويد از كجا زنگ ميزنه ؟ هك

توضيحات

اين كد پيش شماره كجاست؟
شمارش ماله كجاست؟
ديگه شماره ناشناسي وجود نداره!!!!
نمايش مكان افراد در ورودي و خروجي!!!
دوست داريد شماره هاي ناشناس رو بفهميد كجاي هستند؟
ديگه كسي نميتونه شمارو سركار بزاره!!!
اولين برنامه بعد از همكدسازي!!!
آيا ميدانستيد برنامه هاي مشابه بازار هيچكدام همكدسازي نشده اند؟ يعني موقعيت رو اشتباه نشون ميدن!!!!
هيچ شماره ناشناسي ديگه وجود نخواهد داشت!!!!
قابليت پوشش كليه خطوط ثابت بعد از همكدسازي!!!
ممنون از عزيزاني كه دارن موقعيت خودشون رو برامون ميفرستند. موقعيت هاي جديدي جمع آوري شده اند به زودي در آبديت قرار داده ميشود. فقط به اين شيوه موقعيت خودتون رو ارسال كنيد:
1. نام استان
2.شهرستان
3. 6 رقم اول بدون كد كشور و بدون صفر : 935330

برنامه اي كه ميبيند يك برنامه تكه!!! چرا؟؟
هر شماره اي به شما زنگ ميزنه چه ورودي و چه خروجي بهتون ميگه كه شماره ماله كدام شهر و كدام استان است.
شايد با خودتون بگيد كه برنامه ي مشابه اين برنامه در بازار وجود داره ولي اشتباه نكنيد اين اولين برنامه بعد از همكدسازي مخابرات ميباشدو همان طور كه ميدانيد تمامي پيشماره ي استان ها تغيير كردند و برنامه هاي ديگر امكان نمايش محل صحيح شماره ها را ندارند… ما در اين برنامه تمامي همكدسازي ها رو اعمال كرديم و براي شما آماده كرده ايم در حال حاضر اين برنامه تنها براي سيم كارت هاي همراه اول و خطوط ثابت كل كشور كار ميكند اما با قابليتي كه در برنامه قرار داده ايم بزودي ساير اپراتور ها را نيز پشتيباني ميكند اما چجوري؟؟ خب ما قسمتي را براي معرفي موقعيت هاي ناشناس و يا اشتباه گذاشتيم كه شما در عرض چند ثانيه ميتونيد شماره هاي ناشناس را به ما معرفي كنيد اين تنها روشي است كه ميتوان كد منطقه اي سيمكارت هاي پراكنده ايرانسل، رايتل، و… را را بدست آوريم. تمامي راهنمايي ها در برنامه شده اند. اميد است اين برنامه رضايت شما كاربران عزيز را بدست آورده باشد.روش صحيح معرفي موقعيت ناشناس:
در خط اول نام استان، خط دوم منطقه يا شهرستان، خط سوم 6 رقم اول شماره بدون صفر و كد كشور همچنين ميتوانيد به ترتيب بروي يك خط اطلاعات را براي ما بفرستيد.
مثال:
استان آذربايجان غربي
شهرستان سردشت
935330

دانلود برنامه اندرويد از كجا زنگ ميزنه ؟ هك

 

تغييرات اخير
-اضافه شدن 200 موقعيت جديد ايرانسل و رايتل با همكاري شما.
*فقط براي درست بروزرساني نسخه ي قديمي را كاملا پاك كنيد سپس نسخه ي جديد را نصب كنيد.
دسترسي‌ها
ترسيم مجدد مسير تماس‌هاي خروجي
ترسيم روي برنامه‌هاي ديگر
خواندن وضعيت تلفن و شناسه
دسترسي كامل به اينترنت
پرداخت از طريق بازار

براي دانلود كليك كنيد ( با پرداخت درون برنامه اي )

دانلود از طريق سايت و نرم افزار كافه بازار اندرويد

لينك فايل هاي موجود در متن :

شمارش مال كجاست,از,كجا,زنگ,ميزنه,استان,شهر,پيش شماره,كد,اندرويد,موبايل,apk,تبلت,گوشي,حل,هك,

منبع : http://www.wikijavan.com/




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۹ توسط:123 موضوع:

دانلود برنامه دوربين خالكوبي اندرويد

موبايل,گوشي,تبلت,كافه بازار,اندرويد,apk,فارسي,ايراني,,دانلود برنامه عكس و دوربين اندرويد,دانلود برنامه ويرايش عكس اندرويد

دانلود برنامه دوربين خالكوبي اندرويد

آيا شما دوست داريد عكس هاي با هيكل قهرمان مانند براي كودكان و همچنين براي هيكل خود داشته باشيد ؟؟؟ اما اين بار بعد از دوربين بدن ساز ما اين دوربين رو براي شما تهيه كرده ايم. كه به شما اين امكان را ميدهد كه بر روي اعضاي بدن خود انواع خالكوبي هاي مشكي و رنگي را داشته باشيد و وديگران رو با اين عكس ها جذب خود كنيد.

دانلود نرم افزار فارسي ايراني دوربين خالكوبي

موبايل _ گوشي _ اندرويد _ تبلت _ كافه بازار _ apk | با پرداخت درون برنامه اي

دانلود برنامه دوربين خالكوبي اندرويد

توضيحات
بهترين يادگاري براي ثبت خاطره ها عكس است

آيا شما دوست داريد عكس هاي با هيكل قهرمان مانند براي كودكان و همچنين براي هيكل خود داشته باشيد ؟؟؟
اما اين بار بعد از دوربين بدن ساز ما اين دوربين رو براي شما تهيه كرده ايم. كه به شما اين امكان را ميدهد كه بر روي اعضاي بدن خود انواع خالكوبي هاي مشكي و رنگي را داشته باشيد و وديگران رو با اين عكس ها جذب خود كنيد.

از امكانات اين برنامه كه شما ميتوانيد به وسيله دوربين خود عكس بگيريد و بر روي اعضاي بدن خود نواع خالكوبي هاي مشكي و رنگي را داشته باشيد
همچنين عكس ها كه قبلا گرفته ايد رو از گالري بياريد و آن ها ويرايش نماييد.
و همچنين شما ميتوانيد بدون خارج شدن از برنامه عكس ها رو از گالري باز كنيد.

دانلود برنامه دوربين خالكوبي اندرويد

دسترسي‌ها
خواندن كارت حافظه
دسترسي كامل به اينترنت
دوربين
تنظيم تصوير زمينه
پيوند شده به تصوير زمينه
تغيير يا حذف محتويات كارت حافظه
خواندن وضعيت تلفن و شناسه
پرداخت از طريق بازار

براي دانلود كليك كنيد

دانلود از طريق سايت و نرم افزار كافه بازار اندرويد

لينك فايل هاي موجود در متن :

موبايل,گوشي,تبلت,كافه بازار,اندرويد,apk,فارسي,ايراني,,دانلود برنامه عكس و دوربين اندرويد,دانلود برنامه ويرايش عكس اندرويد

منبع : http://www.wikijavan.com/




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۹ توسط:123 موضوع:

دانلود برنامه لالايي كودكان اندرويد

موبايل,گوشي,تبلت,كافه بازار,اندرويد,,آهنگ لالايي,لالايي براي كودكان

دانلود برنامه لالايي كودكان اندرويد اندرويد

در اين برنامه 2 آهنگ اول بصورت آفلاين در برنامه قرار داده شده است و بقيه آهنگ ها با كليك كردن روي آنها از سرور مركزي دانلود و ذخيره ميشوند. هدف از اين كار سهولت بازديد كاربران از محيط برنامه(برنامه با حجم پايين تر) قبل از خريد صورت گرفته و در صورت تمايل به خريد ميتوانيد بقيه آهنگ ها را از داخل برنامه دانلود كنيد. اين امكان براي شما فراهم شده است كه ابتدا بخشي از هر آهنگ را دانلود كرده و گوش كنيد(با زدن دگمه توقف يا برگشت در حين دانلود) و اگر مورد پسندتان بود ادامه آهنگ را نيز دانلود كنيد(با زدن دگمه ادامه دانلود). لطفا قبل از خريد برنامه ، توانايي پخش فرمت mp3 در گوشي تان را با استفاده از تعداد بخش هاي رايگان موجود در برنامه آزمايش كنيد تا از اجراي آنها مطمين شويد و بعدا اقدام به خريد نماييد.

دانلود نرم افزار لالايي كودكان

موبايل _ تبلت _ گوشي _ كافه بازار _ اندرويد _ apk  | با پرداخت درون برنامه اي

دانلود برنامه لالايي كودكان اندرويد اندرويد

توضيحات
** بزرگترين و بهترين مجموعه لالايي هاي كودكانه- آنلاين **
** مطمين باشيد بچه هاتون عاشق اين آهنگ ها ميشن !!! ميگي نه؟ امتحانش كن!!! **

قابليت ها :
• شامل 51 لالايي و سرود كودكانه با فرمت mp3 و كيفيت مناسب با متن شعر و بهمراه تصاوير زيبا
• قابليت به اشتراك گذاري آهنگ ها
• قابليت انتخاب به عنوان زنگ گوشي
• قابليت تغيير فونت و اندازه آن
• داراي پلير حرفه اي با قابليت هاي خاص
• داراي دانلود منيجر حرفه اي جهت ادامه دانلودهاي ناقص
• داراي گرافيك منحصر بفرد
• داراي 2 سرور جداگانه با قابليت سرعت بسيار بالاي دانلود
• به همراه بانك 170 تايي برنامه هاي ما

در اين برنامه 2 آهنگ اول بصورت آفلاين در برنامه قرار داده شده است و بقيه آهنگ ها با كليك كردن روي آنها از سرور مركزي دانلود و ذخيره ميشوند. هدف از اين كار سهولت بازديد كاربران از محيط برنامه(برنامه با حجم پايين تر) قبل از خريد صورت گرفته و در صورت تمايل به خريد ميتوانيد بقيه آهنگ ها را از داخل برنامه دانلود كنيد.
اين امكان براي شما فراهم شده است كه ابتدا بخشي از هر آهنگ را دانلود كرده و گوش كنيد(با زدن دگمه توقف يا برگشت در حين دانلود) و اگر مورد پسندتان بود ادامه آهنگ را نيز دانلود كنيد(با زدن دگمه ادامه دانلود).
لطفا قبل از خريد برنامه ، توانايي پخش فرمت mp3 در گوشي تان را با استفاده از تعداد بخش هاي رايگان موجود در برنامه آزمايش كنيد تا از اجراي آنها مطمين شويد و بعدا اقدام به خريد نماييد.

اميدواريم مورد پسند شما قرار گيرد.

دانلود برنامه لالايي كودكان اندرويد اندرويد

دسترسي‌ها
خواندن كارت حافظه
پرداخت از طريق بازار
اجرا شدن در هنگام راه‌اندازي
تغيير تنظيمات صوتي
اصلاح تنظيمات سيستم
خواندن وضعيت تلفن و شناسه
تغيير يا حذف محتويات كارت حافظه
مشاهدهٔ اتصالات Wi-Fi
مشاهدهٔ اتصالات شبكه
دسترسي كامل به اينترنت

براي دانلود كليك كنيد ( با پرداخت درون برنامه اي )

دانلود از طريق سايت و نرم افزار كافه بازار اندرويد

لينك فايل هاي موجود در متن :

موبايل,گوشي,تبلت,كافه بازار,اندرويد,,آهنگ لالايي,لالايي براي كودكان

منبع : http://www.wikijavan.com/




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۹ توسط:123 موضوع:

دانلود برنامه فارسي تغيير چهره اندرويد

تغيير,اندرويد,مك آپ,كافه بازار,رايگان,apk,pc,ايراني فارسي,عينك,چشم,,برنامه حرفه اي تغيير چهره اندرويد

دانلود برنامه فارسي تغيير چهره اندرويد تغيير

تذكر مهم:  ممكن است فراخواني تصاوير ذخيره شده در قسمت گالري بر اساس مدل گوشي شما تا چندين ساعت طول بكشد، بنابراين اگر با اين مشكل مواجه شديد و در نظر داشتيد كه فورا به عكس ها دسترسي داشته باشيد ميتوانيد با استفاده از فايل منيجر و وارد شدن به پوشه ApplexFaceChanger عكس ذخيره شده را ببينيد يا بعد از آماده سازي تصوير، آن را در يكي از پيام رسان ها مثلا واتس آپ براي خودتان به اشتراك بگذاريد!

دانلود نرم افزار فارسي ايراني تغيير چهره

موبايل _ گوشي _ تبلت _ كافه بازار _ apk _ رايگان

دانلود برنامه فارسي تغيير چهره اندرويد تغيير

تغيير چهره حرفه اي – متفاوت با ساير برنامه هاي تغيير چهره

تذكر مهم: 
ممكن است فراخواني تصاوير ذخيره شده در قسمت گالري بر اساس مدل گوشي شما تا چندين ساعت طول بكشد، بنابراين اگر با اين مشكل مواجه شديد و در نظر داشتيد كه فورا به عكس ها دسترسي داشته باشيد ميتوانيد با استفاده از فايل منيجر و وارد شدن به پوشه ApplexFaceChanger عكس ذخيره شده را ببينيد يا بعد از آماده سازي تصوير، آن را در يكي از پيام رسان ها مثلا واتس آپ براي خودتان به اشتراك بگذاريد!

بزرگ ترين و كامل ترين مجموعه چهره سازي با حدود 1000 آيتم مختلف!
با صدها آيتم گوناگون و با كيفيت چهره خود يا دوستانتان را تغيير دهيد!
خوشگل تر كنيد، زشت تر كنيد يا چهره ها را بامزه و خنده دار كنيد!
مدل هاي مختلف ريش و سبيل، مو، لنز و چشم، دماغ، لب و… رو رو خودتون يا ديگران تست كنيد ببينيد چه شكلي مي شويد!

اين برنامه امكان ذخيره سازي عكس يا اشتراك گذاري عكس به نرم افزارهاي مختلف ( لاين، واتس اپ، وايبر و …) را نيز به شما ميدهد.

با 16 دسته بندي مختلف :
ريش ، سيبيل ، كله تاس ، لب و دهان ، مو مردانه ، مو زنانه ، ابرو ، گوش ، بيني ، كلاه ، عينك ، چهره سازهاي زامبي و ترسناك، كراوات و پاپيون ، سيگار ، ماسك ، استيكر ، آيتم هاي طنز
در حدود 1000 مدل مختلف !

برخي از امكانات برنامه :
16 دسته بندي مختلف آيتم ها
حدود 1000 آيتم مختلف
امكان بازگشت به عمل قبلي يا بعدي
امكان ذخيره سازي عكس
امكان اشتراك گذاري عكس
تغييرات اخير
نسخه 1.2.00 :
– حل مشكل اجرا و پرش به صفحه اول در برخي گوشي ها مانند LG G2, Galaxy S5 و..
– بهينه سازي

دانلود برنامه فارسي تغيير چهره اندرويد تغيير

دسترسي‌ها
خواندن كارت حافظه
تغيير يا حذف محتويات كارت حافظه
دوربين
دسترسي كامل به اينترنت
پرداخت از طريق بازار

براي دانلود كليك كنيد

دانلود از طريق سايت و نرم افزار كافه بازار اندرويد

لينك فايل هاي موجود در متن :

تغيير,اندرويد,مك آپ,كافه بازار,رايگان,apk,pc,ايراني فارسي,عينك,چشم,,برنامه حرفه اي تغيير چهره اندرويد

منبع : http://www.wikijavan.com/




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۸ توسط:123 موضوع:

دانلود برنامه روح تو عكسته اندرويد

نرم افزار,اندرويد,apk,عكسبرداري,ايراني,فارسي,تبلت,موبايل,گوشي,,دانلود رايگان برنامه روح تو عكسته اندرويد

دانلود برنامه روح تو عكسته اندرويد

توضيحات به نام خدا نكته مهم: اين برنامه رايگان نيست و براي استفاده كامل بايد ارتقا پيدا كند مسير ذخيره عكس ها : rakroid/ruh ديدين تواينترنت عكس هايي هست كه توش مثلا يه روح وجود داره و ميگن به طور اتفاقي افتاده تو عكس.. حالا با اين برنامه ميتونيد خودتون هم كلي از اين عكس ها بسازيد..مثلا از دوستاتون عكس بگيريد و يه روح بندازيد توش. نكته مهم:كيفيت عكس ها توسط برنامه پايين مياد تا روح در عكس واقعي تر به نظر برسه دوستاتون رو بترسونيد و واكنششون رو ببينيد.

دانلود نرم افزار ايراني فارسي روح تو عكسته

موبايل _ گوشي _ تبلت _ كافه بازار _ apk | با پرداخت درون برنامه

دانلود برنامه روح تو عكسته اندرويد

توضيحات
به نام خدا
نكته مهم: اين برنامه رايگان نيست و براي استفاده كامل بايد ارتقا پيدا كند
مسير ذخيره عكس ها : rakroid/ruh
ديدين تواينترنت عكس هايي هست كه توش مثلا يه روح وجود داره و ميگن به طور اتفاقي افتاده تو عكس.. حالا با اين برنامه ميتونيد خودتون هم كلي از اين عكس ها بسازيد..مثلا از دوستاتون عكس بگيريد و يه روح بندازيد توش.
نكته مهم:كيفيت عكس ها توسط برنامه پايين مياد تا روح در عكس واقعي تر به نظر برسه
دوستاتون رو بترسونيد و واكنششون رو ببينيد.

دوست داريد رفيقاتون يا فك و فاميلتون بترسونيد..؟
با اين برنامه ميتونيد از دوستاتون عكس بگيريد و به دو روش زير تصوير يك روح رو تو عكس بندازيد و بعد عكس رو به دوستاتون نشون بديد و بگيد اين عكس روح چيه تو عكست..البته بايد يكم هم طبيعي نقش بازي كنيد و خودتونو به ترسيدن بزنيد. (:

روش اول : همزمان با عكسبرداري از دوستاتون , عكس يك روح رو از منوي سمت چپ انتخاب كنيد و روي عكس بندازيد و تنظيماتشو انجام بديد و بعد عكس بگيريد.
پيشنهاد ميشه از فاصله چند متري از دوستاتون عكس بگيريد تا تصوير روح طبيعي تر بشه

نكته: براي عكس گرفتن به صورت افقي بايد حالت چرخش گوشيتون فعال باشه..

روش دوم : يك عكس از گالري انتخاب كنيد و عكس يك روح رو تو تصوير قرار بديد و گزينه ذخيره رو بزنيد

سعي شده تصاوير روح ها كم رنگ قرار داده بشه كه طبيعي تر جلوه بده. كه با نظر شما ميتونه تغيير بكنه

همه چي بستگي به سليقه شما داره.. بعد از چندتا عكس گرفتن قلق دستتون مياد

امكانات برنامه:
1- شما ميتونيد يك روح رو از بين حدود بيست روح انتخاب كنيد و در تصوير قرار بديد
2-روح ها به دو دسته مشكي و سفيد تقسيم ميشن كه با توجه به فضاي عكس برداري يكيشون رو انتخاب كنيد
3- امكان كم رنگ يا پر رنگ كردن عكس روح (تغيير آلفا)
4- امكان بزرگ و كوچك كردن عكس

دانلود برنامه روح تو عكسته اندرويد

دسترسي‌ها
خواندن كارت حافظه
مشاهدهٔ اتصالات شبكه
دسترسي كامل به اينترنت
كنترل لرزش
پرداخت از طريق بازار
دوربين
تغيير يا حذف محتويات كارت حافظه

براي دانلود كليك كنيد ( با پرداخت درون برنامه اي )

دانلود از طريق سايت و نرم افزار كافه بازار اندرويد

لينك فايل هاي موجود در متن :

نرم افزار,اندرويد,apk,عكسبرداري,ايراني,فارسي,تبلت,موبايل,گوشي,,دانلود رايگان برنامه روح تو عكسته اندرويد

منبع : http://www.wikijavan.com/




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۸ توسط:123 موضوع:

دانلود برنامه قفل صفحه با يك كليك اندرويد

قفل,گوشي,موبايل,تبلت,فارسي,ساده,كافه بازار,رايگان,سريع,با حال,apk,

دانلود برنامه قفل صفحه با يك كليك اندرويد با حال

به راحت با يك كليك صفحه نمايش دستگاه خود را قفل كنيد با قابليت شخصي سازي براي فعال سازي ابتدا وارد برنامه شويد ايكون مورد علاقه ي خود را انتخاب كنيد و سپس از بخش ويجت هاي نصب شده ويجت برنامه را كه با نام همين برنامه است پيدا كرده ، بكشيد و بندازيدش هرجايي كه دلتون ميخواد ( * اگر برنامه اجازه ي دسترسي مديريت سيستم را خواست تاييد كنيد تا برنامه بدرستي كار كند )

دانلود نرم افزار فارسي ايراني قفل صفحه با يك كليك

موبايل _ گوشي _ تبلت _ كافه بازار _ apk | رايگان

دانلود برنامه قفل صفحه با يك كليك اندرويد با حال

توضيحات
ساده ، كاملا رايگان ، كاربردي ، تقديم به تمام فارسي زبانان

به راحت با يك كليك صفحه نمايش دستگاه خود را قفل كنيد با قابليت شخصي سازي
براي فعال سازي ابتدا وارد برنامه شويد ايكون مورد علاقه ي خود را انتخاب كنيد و سپس از بخش ويجت هاي نصب شده ويجت برنامه را كه با نام همين برنامه است پيدا كرده ، بكشيد و بندازيدش هرجايي كه دلتون ميخواد
( * اگر برنامه اجازه ي دسترسي مديريت سيستم را خواست تاييد كنيد تا برنامه بدرستي كار كند )

حالا در هر زمان فقط با يك كليك روي ويجت صفحه خاموش ميشه
ديگه هم دكمه ي پاور گوشي صدمه نميبينه و كار شما هم راحت تر و سريع تر خواهد شد.

براي حمايت از ما فقط كافيه يك نظر 5 ستاره در نظرات ارسال كنيد .

_________________________

تغييرات اخير
✔ كوچكتر شدن سايز ويجت و افزايش كيفيت تصاوير .
✔ برطرف شدن برخي اشكلات گزارش شده توسط كاربران در بخش نظرات

دانلود برنامه قفل صفحه با يك كليك اندرويد با حال

دسترسي‌ها
مشاهدهٔ اتصالات شبكه
دسترسي كامل به اينترنت
BIND_DEVICE_ADMIN

براي دانلود كليك كنيد

دانلود از طريق سايت و نرم افزار كافه بازار اندرويد

لينك فايل هاي موجود در متن :

قفل,گوشي,موبايل,تبلت,فارسي,ساده,كافه بازار,رايگان,سريع,با حال,apk,

منبع : http://www.wikijavan.com/




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۸ توسط:123 موضوع:

دانلود برنامه ضد غارت كلش آف كلنز اندرويد

clash of clans,دانلود,apk,اندرويد,گوشي,pc,آنلاين,غارت كردن,ايراني,فارسي,كافه بازار,

دانلود برنامه ضد غارت كلش آف كلنز اندرويد apk

توضيحات در بازي كلش شرط اينكه كسي نتواند براي شما حمله كند آنلاين بودن است بصورتي كه اگه از آخرين فعاليت شما در بازي كلش 5 دقيقه گذشته باشد امكان حمله عليه شما فراهم خواهد گرديد. نرم افزار ضد غارت بصورت خودكار فعاليت هايي را در بازي براي شما انجام مي دهد تا از بازي خارج نشده و حمله ايي بر عليه شما صورت نگيرد. فقط كافيست دكمه فعال كردن را بزنيد و به كار خود مشغول گرديد، توجه كنيد صفحه دستگاه را بصورت دستي خاموش نكنيد ،اينكار باعث غير فعال شدن ضد غارت مي گردد. نكته قابل توجه اينكه بازي كلش به شما اجازه آنلاين بودن بيش از 8 ساعت را نمي دهد، حتي اگه خود شما هم بازي را انجام دهيد ، سرور كلش شما را بصورت خودكار آفلاين خواهد كرد. توصيه آخر اينكه اگر به مدت طولاني قصد فعال كردن ضد غارت را داريد حتما دستگاه خود را به شارژ متصل كنيد تا پس از اتمام باطري دستگاه ، گوشي شما خاموش نگردد. اميدوارم با نظرات مثبت و 5 ستاره ما را در اين راه همرايي كنيد.

دانلود نرم افزار فارسي ايراني ضد غارت كلش آف كلنز clash of clans

موبايل _ گوشي _ تبلت _ كافه بازار _ apk | رايگان

دانلود برنامه ضد غارت كلش آف كلنز اندرويد apk

توضيحات
در بازي كلش شرط اينكه كسي نتواند براي شما حمله كند آنلاين بودن است بصورتي كه اگه از آخرين فعاليت شما در بازي كلش 5 دقيقه گذشته باشد امكان حمله عليه شما فراهم خواهد گرديد.
نرم افزار ضد غارت بصورت خودكار فعاليت هايي را در بازي براي شما انجام مي دهد تا از بازي خارج نشده و حمله ايي بر عليه شما صورت نگيرد.
فقط كافيست دكمه فعال كردن را بزنيد و به كار خود مشغول گرديد، توجه كنيد صفحه دستگاه را بصورت دستي خاموش نكنيد ،اينكار باعث غير فعال شدن ضد غارت مي گردد.
نكته قابل توجه اينكه بازي كلش به شما اجازه آنلاين بودن بيش از 8 ساعت را نمي دهد، حتي اگه خود شما هم بازي را انجام دهيد ، سرور كلش شما را بصورت خودكار آفلاين خواهد كرد.
توصيه آخر اينكه اگر به مدت طولاني قصد فعال كردن ضد غارت را داريد حتما دستگاه خود را به شارژ متصل كنيد تا پس از اتمام باطري دستگاه ، گوشي شما خاموش نگردد.
اميدوارم با نظرات مثبت و 5 ستاره ما را در اين راه همرايي كنيد.

دانلود برنامه ضد غارت كلش آف كلنز اندرويد apk

دسترسي‌ها
خواندن كارت حافظه
مشاهدهٔ اتصالات Wi-Fi
دسترسي كامل به اينترنت
ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
كنترل لرزش
تغيير يا حذف محتويات كارت حافظه

لينك فايل هاي موجود در متن :

clash of clans,دانلود,apk,اندرويد,گوشي,pc,آنلاين,غارت كردن,ايراني,فارسي,كافه بازار,

منبع : http://www.wikijavan.com/




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۸ توسط:123 موضوع:

دانلود برنامه صداي حيوانات شاد براي كودكان اندرويد

صدا,حيوانات,شاد,موبايل,گوشي,تبلت,apk,نرم افزار,جالب,ايراني,فارسي,كافه بازار,رايگان,

دانلود برنامه صداي حيوانات شاد براي كودكان اندرويد صدا

توضيحات ((به نام خداي شادي ها)) يك مجموعه شاد و موزيكال از صداهاي با مزه حيوانات مختلف به همراه تصاوير كارتوني و انيميشن بصورت كاملا آفلاين. آيا كودك شما مدام بهانه گيري كرده و شما را كلافه كرده است؟ آيا هميشه دنبال راهي براي سرگرم كردن و ايجاد آرامش فرزند دلبندتان هستيد؟ آيا فرزندتان از آموزشهاي خسته كننده نتيجه اي نگرفته است؟ ميخواهيد شادي را به كودكان خود هديه كنيد و آنها را از ته دل بخندانيد؟ ميخواهيد به سادگي فرزندتان را سرگرم كرده و از بهانه گيري هاي او بكاهيد؟ ميخواهيد به شيوه اي جذاب صداي حيوانات را به عزيز دلبند خود آموزش دهيد؟

دانلود نرم افزار فارسي ايراني صداي حيوانات شاد ويژه كودكان

موبايل _ گوشي _ تبلت _ كافه بازار _ apk | با پرداخت درون برنامه اي

دانلود برنامه صداي حيوانات شاد براي كودكان اندرويد صدا

توضيحات
((به نام خداي شادي ها))
يك مجموعه شاد و موزيكال از صداهاي با مزه حيوانات مختلف به همراه تصاوير كارتوني و انيميشن بصورت كاملا آفلاين.
آيا كودك شما مدام بهانه گيري كرده و شما را كلافه كرده است؟
آيا هميشه دنبال راهي براي سرگرم كردن و ايجاد آرامش فرزند دلبندتان هستيد؟
آيا فرزندتان از آموزشهاي خسته كننده نتيجه اي نگرفته است؟
ميخواهيد شادي را به كودكان خود هديه كنيد و آنها را از ته دل بخندانيد؟
ميخواهيد به سادگي فرزندتان را سرگرم كرده و از بهانه گيري هاي او بكاهيد؟
ميخواهيد به شيوه اي جذاب صداي حيوانات را به عزيز دلبند خود آموزش دهيد؟

اين برنامه شامل ده ها صداي ميكس شده است كه مخلوطي از صداي حيوانات و موزيك هاي شاد مي باشد.
با اين برنامه زيبا محيطي شادي آور براي كودكان فراهم نموده و آنها را سرگرم كنيد.

چند صداي اول رايگان بوده و براي فعال شدن همه صداها نسخه كامل را خريداري نماييد.
هنگام پخش صداها، حيوانات در جاي خود حركت كرده و جلوه جالبي به برنامه ميدهند.

*با استفاده از دكمه تنظيمات تكرار در بالاي صفحه ميتوانيد صداها و انيميشن را به صورت پيوسته پخش نماييد.

حجم كم برنامه و انيميشن هاي زيبا از ويژگي هاي اين برنامه است.
پس چرا معطليد؟ اين برنامه رو همين الان نصب كنيد و همراه كودك عزيزتان از آن لذت ببريد.
ضمنا با نظرات زيبا و امتياز به برنامه ما را ياري نماييد.
تغييرات اخير
امكان رايگان شدن چند صداي ديگر

دانلود برنامه صداي حيوانات شاد براي كودكان اندرويد صدا

دسترسي‌ها
خواندن وضعيت تلفن و شناسه
پرداخت از طريق بازار
ممانعت از به خواب رفتن دستگاه

براي دانلود كليك كنيد

دانلود از طريق سايت و نرم افزار كافه بازار اندرويد

لينك فايل هاي موجود در متن :

صدا,حيوانات,شاد,موبايل,گوشي,تبلت,apk,نرم افزار,جالب,ايراني,فارسي,كافه بازار,رايگان,

منبع : http://www.wikijavan.com/




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۸ توسط:123 موضوع: