مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

دلالان بي‌تعصب ارزش پول كشور را پايين آوردند

وزير امور اقتصاد و دارايي گفت: همواره نمي‌توان دولت را مقصر دانست و نسبت به بقيه موارد بي‌تفاوت بود چرا كه برخي از كاسب‌نماهاي بازار ارز و دلالان بي‌تعصب به وطن، ارزش پول را پايين آورده و كاهش دادند.

به گزارش  روابط عمومي جامعه اسلامي مهندسين به نقل از فارس، فرهاد دژپسند دوشنبه‌شب در جمع مردم شهرستان نكا در مسجد توفيق آيت‌الله كوهستاني اظهار كرد: تلاش براي رفع مشكلات مردم از دغدغه‌هاي مهم دولت بوده و رفع بيكاري و كاهش اين معضل و افزايش اشتغال هم از دغدغه‌هاي جدي دولت است.

وي افزود: با توجه به مشكلات اقتصادي موجود در جامعه كه ناشي از عوامل دروني و بيروني است، نبايد همه مسائل را در سوء مديريت دنبال كرد كه البته شايد بخشي از عوامل در بخش‌هايي ناشي از سوء مديريت باشد اما در مجموع عوامل مختلف دخيل هستند.

وزير امور اقتصاد و دارايي با اعلام اينكه دولت با مديريت لازم در طول سال‌هاي اخير تلاش كرد تا تورم را كاهش دهد، يادآور شد: تورمي با پيش‌بيني ۵۰ تا ۶۰ درصد با مديريت انجام شده، به حدود ۲۰ درصد رسيده است و دولت تلاش دارد تا اين تورم را كاهش دهد.

دژپسند گفت: همواره نمي‌توان دولت را مقصر دانست و نسبت به بقيه موارد بي‌تفاوت بود چرا كه برخي از كاسب‌نماهاي بازار ارز و دلالان بي‌تعصب به وطن، ارزش پول را پايين آورده و كاهش دادند.

وي با اشاره به دوران جنگ و مشكلات اقتصادي در آن زمان تصريح كرد: مشكلات در همه دوران انقلاب وجود داشته و در دوران جنگ ۱۰۰ ميليارد دلار به زيرساخت‌هاي كشور ضربه و خسارت وارد شد و اين ملت با ايستادگي و تحمل در برابر مشكلات از گردنه‎‌ها عبور كرد.

وزير امور اقتصاد و دارايي ادامه داد: اكنون هم در جنگ هستيم و جنگ اقتصادي دشمن سخت‌تر از گذشته بر ما تحميل شده و بايد در برابر دشمنان ايستادگي كنيم.

دژپسند گفت: ملت ما با ايستادگي در برابر مشكلات جنگ هشت‌ساله را پشت سر گذاشته و اكنون وارد دوران شكوفايي و اقتدار شده است.

وي اضافه كرد: رشد علم و فن‌آوري، فرهنگ، آموزش و بهداشت و درمان و افزايش ۲۰ ساله اميد به زندگي و همه و همه در گرو ايستادگي در دوران مختلف انقلاب است و لذا با مقاومت در برابر سختي‌ها و مشكلات مي‌توان به آينده اميدوار بود.

وزير امور اقتصاد و دارايي تصريح كرد: زماني فكر رسيدن به شكوفايي براي ملت ايران قابل باور نبود و روستاييان ما از حداقل‌ها در دوران ستم‌شاهي محروم بودند و نگرش رژيم قبل، نگرش شهرگرايي بود و توجهي به روستاها و محروميت‌زدايي و منطقه‌اي وجود نداشت.

دژپسند ادامه داد: در دوران طاغوت ملت از حداقل‌ها محروم بودند و تعادل درآمدي و افزايش توان ساخت سد و آزادراه‌ها و اتكا به توان داخلي وجود نداست و انقلاب اسلامي تعادل مناسب بين ارائه خدمات به مردم در شهرها و روستاها ايجاد كرد.

وي افزود: امروز به شهرها و روستاها با هم ديده مي‌شوند و دولت براي اشتغال روستايي در سال‌هاي اخير تلاش فراوان انجام داده است تا با ايجاد اشتغال در مناطق روستايي با تسهيلات كم‌بهره، شاهد رشد اقتصادي در روستاها باشيم.

وزير امور اقتصاد و دارايي خاطرنشان كرد: فراهم كردن زيرساخت‌هاي مختلف برق، آب، بهداشت و راه روستايي و آموزش و پرورش روستايي از نگرش‌هاي مهم بعد از انقلاب به روستاها براي توسعه‌يافتگي است.

دژپسند در پايان گفت: امروزه با وجود همه مشكلات اقتصادي كه وجود دارد و دولت هم با برنامه براي برون‌رفت از مشكلات وارد شده است؛ بايد پاي ارزش‌هاي انقلاب بايستيم و با ايستادگي در برابر مشكلات مختلف و از جمله مشكلات اقتصادي و تورم، براي اقتدار و عظمت بيشتر كشورمان و مقابله با دشمن تلاش كنيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۰۳:۱۸ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :