مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

عامل تخليه غيرمجاز نخاله در زاهدان به دادگاه معرفي شد

عامل تخليه غيرمجاز نخاله در زاهدان به دادگاه معرفي شد

زاهدان- مديركل حفاظت محيط زيست سيستان و بلوچستان گفت: عامل تخليه غيرمجاز نخاله در زاهدان به دادگاه معرفي شد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست سيستان و بلوچستان، وحيد پورمردان اظهار داشت: ماموران يگان اين اداره حين گشت و كنترل و پايش حومه زاهدان، متوجه تخليه غير مجاز نخاله ساختماني در محدوده شهر و در ناحيه حاشيه شهرك صنعتي شدند.

وي گفت: طبق بررسي هاي به عمل آمده و مدارك و مستندات مكشوفه از محل دپوي نخاله هاي تخليه شده مشخص شد كه نخاله هاي ساختماني موجود راننده و خودروي متخلف متعلق به يكي از ارگان هاي دولتي زاهدان است.

مديركل حفاظت محيط زيست سيستان و بلوچستان افزود: فرد متخلف كه به صورت غير مجاز نخاله هاي ساختماني را در محل مذكور تخليه و موجبات آلودگي محيط زيست را فراهم آورده بود از طرف اين اداره جهت صدور حكم قضايي به دادگاه معرفي شده است.

وي بيان كرد: اشخاص متخلف در اين زمينه به حكم مراجع قضايي به جزاي نقدي محكوم و خودروهاي تخليه كننده نخاله بويژه در اماكن غيرمجاز، علاوه بر اعمال حداكثر مجازات هاي مذكور، بر اساس قوانين حفاظت و بهسازي محيط زيست و قانون مجازات اسلامي تحت پيگرد حقوقي و قضايي قرار خواهند گرفت.

پورمردان گفت: در همين راستا يك دستگاه كاميون ۱۰ تني از متخلف توقيف شد.

وي افزود: اداره كل حفاظت محيط زيست سيستان و بلوچستان به صورت جدي و مستمر پيگير موضوع نخاله هاي ساختماني و پسماندهاي اطراف شهرستان هاي استان بويژه زاهدان است و از دستگاه هاي متولي مانند شهرداري ها، دهياري ها و مديريت پسماند نيز درخواست داريم در اين رابطه به اداره كل حفاظت محيط زيست سيستان و بلوچستان كمك كنند، چون مبادي ورودي هر شهر مانند ويترين گوياي تلاش و تعهد مسئولان ذيربط است.

مديركل حفاظت محيط زيست سيستان و بلوچستان اظهار داشت: از مردم نيز درخواست داريم در اين پويش و اقدام ما را ياري دهند و در صورت مشاهده موارد تخليه زباله و يا نخاله هاي ساختماني مراتب را از طريق شماره تماس(۳ - 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۱۳:۳۰ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :