مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

درمان جوش بعد از اصلاح به روش طبيعي

جوش بعد از اصلاح,جوش بعد از اصلاح صورت,درمان جوش بعد از اصلاح,دليل جوش بعد از اصلاح,جوش,جوش صورت,اصلاح,جوش قرمز

درمان جوش بعد از اصلاح به روش طبيعي درمان جوش بعد از اصلاح

در ضمن در پوست افراد متفاوت ميكروبهاي مختلفي وجود دارد كه فلوراي طبيعي پوست مي‌باشند و در مواقع طبيعي هيچ گونه مزاحمتي ايجاد نمي‌كنند ولي در مواقعي كه پوست به دلايلي آسيب ببيند اين ميكروبها تزايد پيدا كرده و باعث عفونت در همان ناحيه مي‌شوند. ميكروبهاي خاصي از قبيل استافيلوكوك طلائي در اين مواقع بيشتر باعث عفونت مي‌گردند.

اگر بعد از صلاح صورت با جوش‌هاي زيادي مواجه مي‌شويد، با روشهاي طبيعي و خانگي كه دون ضرر و عوارض هستند , ميتوانيد جوش بعد از اصلاح را كاهش و درمان كنيد.

 
۱- عسل براي جوش بعد از اصلاح

خاصيت ضدباكتري عسل شناخته شده است و مي‌تواند حساسيت و قرمزي پوست را سريعاً درمان كند. عسل تورم و التهاب را كاهش مي‌دهد و پوست را مرطوب نگه مي‌دارد. علاوه بر اين، از عفونت پوست هم جلوگيري مي‌كند.

•    كمي‌عسل را به پوست بماليد. بگذاريد روي پوست خشك شود، سپس آن را با آب سرد بشوييد.

•    همچنين مي‌توانيد نصف قاشق چاي خوري عسل را با يك قاشق غذاخوري ماست مخلوط كنيد. اين مخلوط را روي پوست بزنيد و ۱۵ دقيقه صبر كنيد سپس پوست را با آب ولرم آب بكشيد.

يكي از اين درمان‌ها را ۳ تا ۴ مرتبه در روز انجام دهيد.

 

 
۲- جوش شيرين براي جوش بعد از اصلاح

يكي ديگر از درمان‌هاي قديمي‌براي اين مشكل پوستي، جوش شيرين است. جوش شيرين به دليل خاصيت ضدالتهابش، پوست را تسكين مي‌دهد. علاوه بر اين، خارش و قرمزي پوست را كاهش مي‌دهد.

۱-    يك قاشق غذاخوري جوش شيرين را با يك پيمانه آب مخلوط كنيد.
۲-    يك توپك پنبه اي را به اين محلول آغشته كنيد و به پوست بزنيد.
۳-    ۵ دقيقه صبر كنيد و سپس پوست را با آب سرد بشوييد.
۴-    اين كار را ۲ تا ۳ مرتبه در روز انجام دهيد.

 

۳- خيار براي جوش بعد از اصلاح

خاصيت آبرساني و ضدالتهابي خيار به درمان قرمزي و حساسيت ناشي از اصلاح كمك مي‌كند. علاوه بر اين، خيار حاوي ويتامين C  و K ، دو ماده مهم براي تسكين درد و خارش، است.

•    برش‌هاي خيار را به مدت ۳۰ دقيقه در يخچال بگذاريد. برش‌هاي خنك خيار را به مدت ۱۰ دقيقه روي پوست بماليد. چند دفعه اين كار را انجام دهيد تا پوست تسكين يابد.

•    راه ديگر استفاده از خيار اين است كه نصف يك عدد خيار را پوره كنيد و با يك چهارم پيمانه شير مخلوط كنيد. اين مخلوط را در يخچال قرار دهيد تا خنك شود. سپس آن را به پوست بماليد. ۱۰ دقيقه صبر كنيد و سپس پوست را با آب گرم بشوييد. اين درمان را روزانه ۲ مرتبه و به مدت ۲ روز انجام دهيد.

 

۴- روغن درخت چاي براي جوش بعد از اصلاح

روغن درخت چاي، ضدباكتري، ضدالتهاب و ضدعفوني كننده است و مي‌تواند پوست را سريعاً تسكين دهد.

•    ۵ قطره روغن درخت چاي را با ۲ قاشق غذاخوري آب مخلوط كنيد. اين مخلوط را به پوست بزنيد. ۱۰ دقيقه صبر كنيد و سپس پوست را با آب ولرم بشوييد. اين كار را دو مرتبه در هفته انجام دهيد.

•    همچنين مي‌توانيد دو تا سه قطره روغن درخت چاي را به يك قاشق غذاخوري روغن زيتون بيفزاييد و مخلوط آن را به پوست بزنيد، ۱۰ تا ۱۵ دقيقه صبر كنيد و بعد پوست را آب بكشيد.

 

۵- جو دو سر براي جوش بعد از اصلاح

خاصيت تسكين دهنده و ضدالتهاب جو دو سر به كاهش التهاب و سوزش پوست ناشي از اصلاح موهاي زائد كمك مي‌كند.

۱-    مقدار مساوي جو دو سر خرد شده و ماست را مخلوط كنيد و كمي‌عسل به آن اضافه كنيد.
۲-    اين مخلوط را به پوست بزنيد.
۳-    ۳۰ دقيقه صبر كنيد و سپس پوست را با آب ولرم بشوييد.
۴-    اين درمان را روزانه ۱ يا ۲ مرتبه و به مدت ۲ تا ۳ روز انجام دهيد.

از آن جايي كه پيشگيري بهترين درمان است، بهتر است هميشه بعد از حمام شيو كنيد و از محصولات و تكنيك‌هاي مناسب براي انجام اين كار استفاده كنيد.

 

 

 هر گونه ضربه و تروما به پوست مي‌تواند باعث التهاب شود. چون با اصلاح صورت مو از ريشه كنده مي‌شود مي‌تواند در همان قسمت باعث التهاب شود و بصورت جوش خود را نشان دهد. پوست افراد به ضربه وارده واكنش‌هاي متفاوتي نشان مي‌دهند. يعني يك ضربه همانند در پوست دو نفر واكنش يكساني ندارد كه مربوط به حساس بودن پوست افراد مي‌باشد.

در ضمن در پوست افراد متفاوت ميكروبهاي مختلفي وجود دارد كه فلوراي طبيعي پوست مي‌باشند و در مواقع طبيعي هيچ گونه مزاحمتي ايجاد نمي‌كنند ولي در مواقعي كه پوست به دلايلي آسيب ببيند اين ميكروبها تزايد پيدا كرده و باعث عفونت در همان ناحيه مي‌شوند. ميكروبهاي خاصي از قبيل استافيلوكوك طلائي در اين مواقع بيشتر باعث عفونت مي‌گردند.

بهتر است قبل از اصلاح پوست صورت با محلولهاي استريل كننده از قبيل الكل هفتاد درجه تميز شود و اگر هنوز التهاب ايجاد مي‌شود از كرمهاي ضد التهاب از قبيل هيدروكورتيزون مصرف شود.

 

فقط با ذكر منبع مجاز به كپي برداري هستيد.

لينك فايل هاي موجود در متن :

جوش بعد از اصلاح,جوش بعد از اصلاح صورت,درمان جوش بعد از اصلاح,دليل جوش بعد از اصلاح,جوش,جوش صورت,اصلاح,جوش قرمز

منبع : http://www.tak-roj.ir




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۳۳ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :