مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

با يك ماده مثل چغندر هم ترشي درست كنيد هم مربا

طرز تهيه ترشي لبو,طرز تهيه مرباي لبو,طرز تهيه ترشي با چغندر,طرز تهيه مربا با چغندر,ترشي لبو,ترشي چغندر,مرباي لبو,مرباي چغندر

با يك ماده مثل چغندر هم ترشي درست كنيد هم مربا ترشي چغندر

طرز تهيه مرباي چغندر : چغندرها را در آب پخته و حبه حبه مي‌كنيم يا به سليقه خود با قالب هاي گل يا غيره قالب مي‌زنيم. شكر و آب را در قابلمه‌اي جداگانه جوشانده و پس از آنكه غليظ شد، چغندرها را به همراه يك استكان از آب چغندر داخل شربت ريخته و پس از ۲ ‏- ۳ ‏جوش، گلاب و بيدمشك و آبليمو را به آن مي‌افزاييم و هم مي‌زنيم. پس از آنكه آب مربا قوام آمد از روي حرارت برداشته و مي‌گذاريم تا سرد شود.

با يك ماده مثل چغندر هم ترشي درست كنيد هم مربا ترشي چغندر

چغندر قند از جمله مواد غذايي مفيدي است كه مي توان هم با آن ترشي درست كرد هم مربا. در اين بخش آموزش ترشي و مربا با چغندر را ببينيد.

ترشي:

لبو آماده و ارغواني تيره را با پوست بخريد پوست بكنيد و به اندازه دلخواه خرد كنيد يا قالب ريز يا درشت بزنيد و در ظرف بريزيد سركه و كمي نمك و كمي شكر ( براي گرفتن تيزي سركه ) روي آن بريزيد و ۴ روز در آشپزخانه داخل كابينت بگذاريد و بعد داخل يخچال نگهداري كنيد .

مربا:
مواد لازم براي مرباي چغندر :
چغندر قرمز      ۱ ‏كيلو
شكر     ۱/۵ ‏كيلو
گلاب و عرق بيدمشك     نصف استكان
آبليمو     ۱ ‏قاشق غذاخوري
آب     ۴ ‏ليوان

طرز تهيه مرباي چغندر :
چغندرها را در آب پخته و حبه حبه مي‌كنيم يا به سليقه خود با قالب هاي گل يا غيره قالب مي‌زنيم. شكر و آب را در قابلمه‌اي جداگانه جوشانده و پس از آنكه غليظ شد، چغندرها را به همراه يك استكان از آب چغندر داخل شربت ريخته و پس از ۲ ‏- ۳ ‏جوش، گلاب و بيدمشك و آبليمو را به آن مي‌افزاييم و هم مي‌زنيم. پس از آنكه آب مربا قوام آمد از روي حرارت برداشته و مي‌گذاريم تا سرد شود.

لينك فايل هاي موجود در متن :

طرز تهيه ترشي لبو,طرز تهيه مرباي لبو,طرز تهيه ترشي با چغندر,طرز تهيه مربا با چغندر,ترشي لبو,ترشي چغندر,مرباي لبو,مرباي چغندر

منبع : http://www.wikijavan.com/




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۴ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :