مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

آشنايي با نشانه هاي افسردگي

افسردگي,بيماري افسردگي,افسردگي در مردان

آشنايي با نشانه هاي افسردگي افسردگي

يك متخصص طب سنتي غذاهاي رفع كننده افسردگي، وسواس، غم و اندوه را تشريح كرد و گفت: از ديدگاه طب سنتي برخي از غذاها براي رفع غم و اندوه، افسردگي و وسواس بسيار مفيد هستند؛ مانند: گوشت گوسفند، زرده تخم مرغ نيم برشت ( عسلي )، شير، فرني، شير برنج، سوپ جو، استشمام گلاب، بوييدن و خوردن سيب مخصوصاً سيب گلابريال دمنوش به، شربت تخم بالنگو همراه با گلاب و زعفران، مصرف دم نوش اسطوخودوس بسيار خوب است.

آشنايي با نشانه هاي افسردگي افسردگي

دراين بخش براي شما عزيزان اطلاعات و نكاتي مهم درمورد افسردگي شرح داده ايم. توصيه ميكنيم جهت افزايش آگاهي حتما اين بخش را بخوانيد.

افسردگي در مردان و زنان مي‌تواند به اندوهناكي و از دست رفتن علاقه به كارهاي لذت بخش منجر شود اما در افراد متفاوت به‌صورتهاي مختلفي بروز مي‌كند.كارشناسان موردهايي به‌عنوان نشانه‌هاي افسردگي در مردان اشاره مي‌كنند كه عبارتند از:

خستگي

افرادي كه دچار افسردگي مي‌شوند غالباً با تغييرات روحي و جسماني جدي همراه هستند. به عنوان مثال آن‌ها دچار عقب‌ماندگي رواني، پايين آمدن سرعت گفتار، حركات فيزيكي و فرآيندهاي تفكري خواهند شد.
بر اساس كلينيك روان‌شناسي دانشگاه آلاباما مردان به نسبت زنان بيشتر دچار افسردگي شده و اين حالت خستگي در آن‌ها شديدتر است.

كم خوابي يا خواب زياد

اختلال در خواب مانند بي‌خوابي زود بيدار شدن در صبح يا خواب بيش از حد نشانه‌هاي رايج افسردگي هستند. برخي افراد ۱۲ ساعت در روز مي‌خوابند و باز هم احساس خستگي و خواب آلودگي دارند و هر دو ساعت يك بار هم بيدار مي‌شوند. همانند خستگي مشكلات خواب نيز يكي از مهم‌ترين نشانه‌هاي افسردگي در مردان است كه با پزشكان در ميان مي‌گذارند.

خشم و خصومت

برخي مردان با بروز افسردگي دچار خشم و عصبانيت مي‌شوند. خشم و خصومت با تندخويي تفاوت داشته و خشم نوع پيچيده‌اي از احساسات قوي مي‌باشد.
گفتني است زماني كه مردان دچار اين حالات مي‌گردند معمولاً از سمت خانواده نيز تحت فشار خواهند بود.

اختلال در تمركز

كندي رواني مي‌تواند توانايي مردان در تحليل اطلاعات را كاهش داده و در نتيجه تمركز بر كار يا ساير كارها را مختلف كند. افسردگي فرد را پر از افكار منفي مي‌كند و نيروي فكري فرد صرف فكر كردن به دنياي منفي شده و تمركزش را بر كارها سخت مي‌كند. افسردگي و تأثير آن بر تمركز مانند درست كار نكردن CPU كامپيوتر است.

تشويش و اضطراب

تحقيقات نشان دهنده ارتباط قوي ميان تشويش و اضطراب و افسردگي هستند. تشويش و اضطراب ممكن است در زنان نمود بيشتري داشته باشد اما براي مردان صحبت كردن در مورد آن راحت‌تر از زنان است. مردان ممكن است در مورد نگرانيشان در مورد از دست دادن شغل و سخت شدن تأمين نيازهاي خود و خانواده شان صحبت كنند.

سوء استفاده از مواد

سوء استفاده از مواد متناوب همراه با افسردگي است. تحقيقات نشان داده كه افراد الكلي تقريباً دو برابر سايرين با افسردگي شديد روبه‌رو مي‌شوند. اين اتفاق براي مردان و زنان مي‌افتد اما استفاده از مواد مخدر يا الكل براي پنهان كردن احساسات نامطلوب تاكتيكي است كه بسياري از مردان به جاي دريافت مراقبتهاي بهداشتي به آن روي مي‌آورند.

ترديد و دو دلي

برخي افراد به‌طور عادي در تصميم‌گيري‌هاي مشكل داشته و دو دل هستند. اما اگر اين حالتي تازه براي يك فرد باشد نگران كننده است. تصميم‌گيري هم يك روند تحليل اطلاعات است و افسردگي توانايي تصميم‌گيري را كاهش مي‌دهد.

تفكر خودكشي

زنان بيشتر دست به اين اقدام مي‌زنند، اما اگر مردان دست به خودكشي بزنند ۴ برابر بيشتر فوت شده خواهند داشت.
اين نكته را هم بايد گفت كه مردان در سنين بالاتر بيشتر در معرض خطر خودكشي قرار دارند و ممكن است پزشكان علائم خودكشي را در اين گروه سني ناديده بگيرند.

آشنايي با نشانه هاي افسردگي افسردگي

نسخه طب سنتي براي رفع غم و افسردگي!

يك متخصص طب سنتي غذاهاي رفع كننده افسردگي، وسواس، غم و اندوه را تشريح كرد و گفت: از ديدگاه طب سنتي برخي از غذاها براي رفع غم و اندوه، افسردگي و وسواس بسيار مفيد هستند؛ مانند: گوشت گوسفند، زرده تخم مرغ نيم برشت ( عسلي )، شير، فرني، شير برنج، سوپ جو، استشمام گلاب، بوييدن و خوردن سيب مخصوصاً سيب گلابريال دمنوش به، شربت تخم بالنگو همراه با گلاب و زعفران، مصرف دم نوش اسطوخودوس بسيار خوب است.

مجيد انوشيرواني، متخصص طب سنتي درباره راه هاي تقويت بدن اظهار داشت: عواملي خارجي يا داخلي وجود دارند كه در ساختار اخلاط و مزاج ما دخالت مي كنند و موجب نگهداري سلامت يا از بين رفتن سلامت ما مي شوند. به گفته وي بدن انسان از سه بخش تشكيل شده است كه عبارتند از يك بخش شامل اعضاي صلب و فشرده بدن، يك بخش مايع و سيال كه اخلاطند و يك بخش بسيار لطيف و بخارگونه كه روح طبي نام دارد.

اين متخصص طب سنتي افزود: بخش مهمي از تقويت جسماني و نفساني ما وابسته به تربيت روح ما دارد. چيزهاي لطيف هم مناسب روح بوده و هم تقويت كننده آن است. (البته اين روح جدا از روحي است كه در قرآن و روايات آمده است) و در تقويت قواي نفساني مي توان از امور غير خوراكي استفاده كرد.

انوشيرواني بيان داشت: ابن سينا در قانون مي فرمايد همان گونه كه كبد مركز اخلاط است، قلب كانون توليد ارواح (روح طبي) است.

وي خاطرنشان كرد: يكي از مهمترين چيزهايي كه قلب را تقويت مي كند، استفاده از بوهاي خوش است. بقراط مي فرمايد اگر خواستيم بيماري را از غذا منع كنيم يا مصرف غذا را در فرد كم كنيم، مي توانيم به او بوهاي خوش برسانيم و آن را به اين وسيله تقويت كنيم.

اين متخصص طب سنتي ادامه داد: گلاب بسيار مقوي قلب و سيستم عصبي است، بهتر است كه در محيط اسپري شود. انوشيرواني ياداور شد: همچنين بوهاي معتدل مثل مريم و نرجس براي تقويت قوا بسيار مفيد است. بايد گفت كه بوي خيار و ليمو مقوي قواي نفساني وقواي مغزي است.

لينك فايل هاي موجود در متن :

افسردگي,بيماري افسردگي,افسردگي در مردان

منبع : http://www.wikijavan.com/




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۲ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :