مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

آموزش تهيه انواع كرم مرطوب كننده خانگي

قويترين مرطوب كننده پوست,مرطوب كننده براي انواع پوست ها,مرطوب كننده لب,مرطوب كننده پاها,كرم مرطوب كننده,كرم مرطوب كننده خانگي

آموزش تهيه انواع كرم مرطوب كننده خانگي مرطوب كننده لب

روش تهيه : درون يك قابلمه آب بريزيد و روي اجاق بگذاريد تا گرم شود سپس در يك قابلمه يا ظرف كوچك تر ۳ قاشق غذاخوري روغن كنجد بريزيد و داخل اين آب بگذاريد تا به طور غيرمستقيم حرارت ببيند، بعد از چند دقيقه كه روغن گرم شد، كمتر از ۲ قاشق غذاخوري موم عسل به آن اضافه كنيد و همچنان به طور ملايم به اين مخلوط حرارت دهيد. صبر كنيد تا موم كاملا درون روغن ذوب شود، سپس از روي حرارت برداريد و چند دقيقه زمان دهيد تا مخلوط كمي خنك شود سپس در يك ظرف دربسته يك قطره اسانس ليموترش و ۱۰قطره اسانس نعناع بريزيد و بعد رويش اين مخلوط را افزوده و شيشه را تكان دهيد تا حسابي با هم مخلوط شوند. اگر پوست شما نرمال است توصيه مي كنيم مقدار كمي از اين مخلوط را قبل از خواب شبانه به پاهاي تان بماليد و بگذاريد تا صبح بماند، اگر پوست شما خيلي خشك است يك لايه ضخيم از اين مخلوط را روي پاها بماليد، جوراب بپوشيد و بگذاريد تمام طول شب روي پاهاي تان بماند.

براي صرفه جويي در هزينه ها مي توانيد كرم هاي مرطوب كننده مورد نياز خود را در خانه تهيه كنيد.

آموزش تهيه انواع كرم مرطوب كننده خانگي مرطوب كننده لب
طرز تهيه مرطوب كننده اول:

لوسيون مرطوب كننده  سبك با روغن نارگيل و ژل آلوئه ورا
براي تهيه اين لوسيون تنها كافيست روغن جامد نارگيل را با ژل آلوئه ورا هم بزنيد و از آن به عنوان لوسيوني مرطوب كننده استفاده كنيد. در مقايسه با روغن نارگيل ساده، اين لوسيون بر روي پوست بسيار سبك خواهد بود.

مواد و وسايل  لازم:
ژل آلوئه ورا تازه
روغن خالص نارگيل
روغن گياهي معطر مثل روغن اسطوخودوس يا روغن نعناع( اختياري)
كاسه براي مخلوط كردن
پيمانه و قاشق اندازه گيري
مخلوط كن يا ميكسر
همزن دستي يا برقي
ظرف مناسبي براي نگهداري لوسيون

مراحل تهيه:
يك برگ كوچك آلوئه ورا را برداشته و با قاشق ژل داخل آن را خالي كنيد و درون مخلوط كن بريزيد و با دور تند چند دقيقه اجازه دهيد تا به خوبي يكدست شود.نصف پيمانه روغن نارگيل جامد خالص را درون كاسه جداگانه اي بريزيد. (طرز  تهيه روغن نارگيل خانگي خالص اين پست را بخوانيد. )

آلوئه وراي همزده و يكدست شده را به روغن نارگيل اضافه كنيد. با استفاده از يك همزن دستي يا برقي اين دو را به مدت ۵ تا ۱۰ دقيقه يا تا وقتي كه مخلوطي نرم و پفي و با غلظتي شبيه به خامه حاصل شد، هم بزنيد.

بطور دلخواه چند قطره روغن گياهي معطر مثل روغن نعناع را به مخلوط هم زده شده بيافزاييد و دوباره هم بزنيد. در انتها لوسيون نارگيل آماده شده را درون ظرف مناسبي مثل ظرف قديمي و تميز يك كرم يا لوسيون ريخته و آن را در يخچال نگهداري كنيد. اين لوسيون براي چندين هفته قابل نگهداري مي باشد.

مي توانيد اين لوسيون را مانند لوسيون ها و كرم هاي ديگر براي پوست تمام نقاط بدن استفاده كنيد. براي افزايش ميزان تاثير اين لوسيون، سعي كنيد هميشه بعد از حمام، زماني كه پوست بدنتان كمي مرطوب است از اين لوسيون استفاده كنيد تا رطوبت را در پوستتان ماندگار كنيد. اين لوسيون همچنين  يك پاك كننده آرايش بسيار خوب به شمار مي رود.

طرز تهيه مرطوب كننده دوم:

مرطوب كننده اي براي انواع پوست ها
مواد لازم :
 ۲ قاشق غذاخوري ماست، يك ونيم قاشق چاي خوري عسل، نصف ليموترش، يك سفيده تخم مرغ

روش تهيه :
آب ليموترش را بگيريد، سپس سفيده تخم مرغ را آنقدر بزنيد تا كاملا پف كند، حالا تمام اين مواد را به خوبي مخلوط كنيد و آنقدر هم بزنيد كه به شكل كرم در بيايد، سپس اين كرم را به صورت و گردن تان بماليد و حدود ۱۰ تا ۱۵ دقيقه صبر كنيد و بعد با آب گرم صورت تان را بشوييد.

 

براي صرفه جويي در هزينه ها مي توانيد كرم مرطوب كننده مورد نياز خود را در خانه تهيه كنيد

 

طرز تهيه مرطوب كننده سوم:

ساخت قويترين مرطوب كننده پوست در منزل
يك شيشه لوسيون خانگي كه با الياف رافيا تزيين شده باشد، هديه اي ارزان و در عين حال شيك است.ممكن است از اينكه بفهميد چقدر درست كردن يك لوسيون مرطوب كننده قوي و عمقي در خانه راحت است، تعجب كنيد. بعضي از مواد لازم براي اين كار در آشپزخانه پيدا مي شوند و باقي را مي توان از يك فروشگاه مواد غذايي آلي تهيه كنيد. لوسيون را مي توانيد به دلخواه خود با اسانس هاي مختلف مانند اسطوخودوس براي تمدد اعصاب يا نعناع براي انرژي گرفتن درست كنيد.

 

مواد و وسايل لازم
- دو قابلمه كه بتوان آنها را روي هم گذاشت (براي ايجاد حرارت بن ماري)
- ۰۱۷ گرم روغن مايع (زيتون، بادام، جوجوبا)
- ۸۵ گرم روغن جامد (روغن نارگيل، كره كاكائو يا كره روغن درخت قلم)

 

طرز تهيه:
مقداري آب را روي حرارت متوسط در يكي از قابلمه ها گرم كنيد. در قابلمه دوم كه آن را روي قابلمه اول قرار داده ايد روغن هاي مايع و جامد را با موم رنده شده مخلوط كنيد. مواد را هم بزنيد تا همه ذوب شوند و با هم تركيب شوند. اطمينان حاصل كنيد كه آب در تماس با قابلمه بالايي نباشد چون مخلوط تان بيش از حد گرم مي شود.

قابلمه بالايي را برداريد و اجازه دهيد محتويات آن خنك شود و حدوداً به دماي بدن برسد. مرتب آن را هم بزنيد تا صاف و يكدست شود. از يك دماسنج استفاده كنيد تا ببينيد كي دماي آن بين ۹۵ تا ۱۰۰ درجه است.تا زماني كه مخلوط روغن ها سرد شود، آب مقطر را گرم كنيد تا به دماي بدن برسد.

آب مقطر گرم را در يك كاسه بريزيد، سپس از يك مخلوط كن استفاده كنيد و در حالي كه به آرامي مخلوط روغن ها را داخل آب مقطر مي ريزيد، آن را هم بزنيد. بعد از چند دقيقه مخلوط كردن، آب و روغن بايد به حالت پايداري در بيايند و ظاهر مخلوط بايد شبيه لوسيون شود. اگر به نظر مي رسد دلمه بسته اند، قابلمه را مجدداً روي قابلمه پر آب قرار دهيد تا چند درجه گرم شود و مخلوط كردن را ادامه دهيد.

بعد از اينكه مخلوط شبيه لوسيون شد، اسانس مورد نظرتان را به آن اضافه كنيد. هر دفعه چند قطره اضافه كنيد و هم بزنيد تا به ميزاني كه مي خواهيد معطر شود.
لوسيون را در يك ظرف دردار تميز بريزيد و در مكاني خنك و تاريك نگه داريد.

طرز تهيه مرطوب كننده چهارم:
مرطوب كننده لب
مواد لازم :
موم عسل، روغن نارگيل، اسانس هاي معطر، يك كپسول ويتامين E و عسل
روش تهيه :
استفاده از اين مرطوب كننده مي تواند باعث براق شدن لب هاي شما شود و رطوبت مورد نياز آنها را نيز تامين كند. در يك كاسه كوچك يك قاشق غذاخوري موم عسل بريزيد و سپس مواد درون يك كپسول ويتامين E و ۲ قاشق غذاخوري روغن نارگيل را به آن اضافه كنيد و ابتدا حدود ۲۵ تا ۳۰ ثانيه در مايكروفر حرارت دهيد تا ذوب شود، اگر در اين مدت ذوب نشد مي توانيد يك بار ديگر ۲۵ تا ۳۰ ثانيه درون مايكروفر بگذاريد، بعد از ذوب و يكدست شدن اين مخلوط ۲ قطره از اسانس مورد علاقه تان مثل اسانس نعناع يا ليموي ترش يا اسطوخودوس را به آن اضافه كنيد و در نهايت يك قاشق غذاخوري هم عسل افزوده و خوب مخلوط را به هم بزنيد تا كاملا خنك شود. حالا مرطوب كننده شما آماده است و مي توانيد در يك ظرف دربسته آن را نگهداري كنيد.

طرز تهيه مرطوب كننده پنجم:

نرم كننده و مرطوب كننده پاها
مواد لازم :
روغن كنجد، موم عسل، اسانس نعناع، اسانس ليموترش

روش تهيه :
درون يك قابلمه آب بريزيد و روي اجاق بگذاريد تا گرم شود سپس در يك قابلمه يا ظرف كوچك تر ۳ قاشق غذاخوري روغن كنجد بريزيد و داخل اين آب بگذاريد تا به طور غيرمستقيم حرارت ببيند، بعد از چند دقيقه كه روغن گرم شد، كمتر از ۲ قاشق غذاخوري موم عسل به آن اضافه كنيد و همچنان به طور ملايم به اين مخلوط حرارت دهيد. صبر كنيد تا موم كاملا درون روغن ذوب شود، سپس از روي حرارت برداريد و چند دقيقه زمان دهيد تا مخلوط كمي خنك شود سپس در يك ظرف دربسته يك قطره اسانس ليموترش و ۱۰قطره اسانس نعناع بريزيد و بعد رويش اين مخلوط را افزوده و شيشه را تكان دهيد تا حسابي با هم مخلوط شوند. اگر پوست شما نرمال است توصيه مي كنيم مقدار كمي از اين مخلوط را قبل از خواب شبانه به پاهاي تان بماليد و بگذاريد تا صبح بماند، اگر پوست شما خيلي خشك است يك لايه ضخيم از اين مخلوط را روي پاها بماليد، جوراب بپوشيد و بگذاريد تمام طول شب روي پاهاي تان بماند.

 

لينك فايل هاي موجود در متن :

قويترين مرطوب كننده پوست,مرطوب كننده براي انواع پوست ها,مرطوب كننده لب,مرطوب كننده پاها,كرم مرطوب كننده,كرم مرطوب كننده خانگي

منبع : http://www.nazkhatoon.net/




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۰ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :