مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

آخرين نوبت وام ضروري بازنشستگان اول اسفند پرداخت مي‌شود

مديرعامل صندوق بازنشستگي گفت: ششمين و آخرين نوبت پرداخت وام ضروري ۵ ميليون توماني مرحله اول اسفندماه پرداخت مي‌شود.

به گزارش ايلنا، جمشيد تقي زاده اظهار داشت: نوبت پنجم وام ضروري براي ۳۳ هزار نفر از بازنشستگان ثبت‌نام‌كننده و واجد شرايط مرحله اول پرداخت شده و نوبت ششم و پاياني اين مرحله اسفندماه پرداخت مي‌شود. 
 
به گفته وي، ۳۵ هزار نفر باقيمانده در اين نوبت وام خود را دريافت خواهند كرد كه به اين ترتيب ۲۰۰ هزار نفر در مرحله اول وام دريافت كرده‌اند. 
 
تقي زاده يادآور شد: در مرحله دوم پرداخت وام كه ثبت نام اينترنتي آن از اول تا پايان بهمن ماه انجام مي شود، ۲۰۰ هزار نفر باقيمانده وام خود را از فروردين تا شهريور ۹۸ در قالب نوبت بندي و براساس اولويت دريافت مي‌كنند. 
 
تقي زاده همچنين درباره بيمه درمان بازنشستگان گفت: ما علاوه بر پيگيري اجراي ماده ۸۵ قانون مديريت خدمات كشوري، در قرارداد بيمه تكميلي امسال حمايت ويژه از بيماران خاص و همچنين مُعسر در دستور كار قرار دارد. 
 
وي اظهار داشت: تمام تلاش صندوق بازنشستگي اجراي عدالت اجتماعي در حوزه بازنشستگي است كه از جمله آرمان‌هاي بلند امام راحل و انقلاب اسلامي است. 
 
مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري دربخش ديگري از سخنان خود درباره خانه‌هاي اميد بازنشستگان گفت: خانه‌هاي اميد بازنشستگان از جمله مراكز فرهنگي و اجتماعي است كه ۴۳ مركز ساخته و بهره‌برداري شده و ۹ مركز ديگر نيز در حال ساخت بوده يا عمليات اجرايي آن به تازگي آغاز شده است. 
 
تقي زاده تاكيد كرد: توجه به نقش‌آفريني بازنشستگان، ايجاد ارتباط اجتماعي موثر و دورهمي‌هاي بازنشستگي، سلامت روان و جسم، اشتغال‌زايي و نشاط و پويايي از جمله اهداف ساخت خانه‌هاي اميد است. 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۰۳:۵۸ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :