مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

مشكل تاخير در ارسال گواهينامه‌ها به كجا رسيد؟

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي گفت: افرادي كه در آزمون راهنمايي و رانندگي قبول مي شوند هيچ مشكلي براي تردد ندارند چون كد گواهينامه‌ آنان در سامانه ثبت مي‌شود.

در حاشيه برگزاري دوره استانداردسازي و تعالي رفتار كاركنان پليس راهور فاتب در جمع خبرنگاران گفت: مشكل ارسال گواهينامه برطرف شده و در كمتر از يك ماه گواهينامه تمام افرادي كه در آزمون قبول شده‌اند به دستشان مي‌رسد.

وي افزود:، اما افرادي كه گواهينامه دريافت نكرده اند مي‌توانند با مراجعه به پايگاه‌هاي پليس يك رسيد براي تردد دريافت و در صورت بروز مشكل از آن استفاده كنند.

وي همچنين ادامه داد: پليس در مراجع قانوني از كاركنانش حمايت‌هاي لازم را به‌عمل مي‌آورد و اگر از سوي مجرمي عليه پليس اقدامي صورت گيرد ما حتما از همكارمان پشتيباني لازم را انجام خواهيم داد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي درباره تأثير برگزاري دوره‌هاي استانداردسازي و تعالي رفتار كاركنان پليس راهور و شكايت از نيرو‌هاي پليس راهور گفت: نتايج خوبي از اين دوره‌ها به دست آمده و ما بر اساس دستاورد‌هاي جديد و علمي تكنيك‌هاي رفتاري را براي كاربران آموزش مي‌دهيم.

وي افزود: از زمان برگزاري اين دوره‌ها كمترين شكايات را نسبت به كاركنان پليس راهور داشته‌ايم و با برگزاري اين دوره‌ها براي رفتار بهتر اقدام كرديم.

احتمال افزايش سفر‌هاي نوروزي وجود دارد
مهري با بيان اينكه از اول اسفند خريد‌هاي شب عيد مردم شروع مي‌شود اظهار داشت: پليس طرح ويژه را براي كلان‌شهر‌ها در شب عيد در دست اجرا دارد و براي سفر‌هاي نوروزي نيز تمهيدات لازم در نظر گرفته شده است و همچنين پيش‌بيني مي‌شود كه امسال شاهد افزايش سفر‌هاي نوروزي باشيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۵۹:۵۰ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :