مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

واريز يارانه تغذيه براي ۵ هزار زن باردار و شيرده

معاون رفاهي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي از واريز يارانه تغذيه براي ۵ هزار زن باردار و شيرده خبر داد.
واريز يارانه تغذيه براي ۵ هزار زن باردار و شيرده
به گزارش جهان نيوز، احمد ميدري در پنجمين جلسه شوراي هماهنگي كارگروه توانمندسازي زنان سرپرست خانوار گفت: زنان سرپرست خانوار در استان تهران، از طريق اداره پست اطلاعات آنها در اختيار ما قرار داده شده و در برنامه ريزي هاي شهري از آن استفاده مي كنيم.

وي در مورد اجراي برنامه مقابله با فقر زنان باردار و شيرده گفت: وزارت بهداشت ۴۰ هزار زن باردار و شيرده را كه نياز به تغذيه داشتند به ما معرفي كرد اما با توجه به بودجه محدودمان توانستيم فقط به ۵ هزار نفر آنها از طريق سازمان هدفمندي ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان پرداخت كنيم.

وي تاكيد كرد: چنانچه بودجه كافي در اختيار ما داده شود مي توانيم مابقي زنان را پوشش تغذيه مناسبي دهيم.

معاون رفاهي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در مورد اصلاح قانون مدني در خصوص تابعيت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ايراني با مردان غيرايراني اظهار داشت: دو هفته گذشته آخرين جلسه بررسي اصلاح اين قانون در كميسيون قضايي و حقوقي مجلس برگزار شد و نظر نمايندگان در اين خصوص مثبت بود.

وي گفت: تصويب اين قانون نياز به حمايت نمايندگان دارد كه اميدواريم اين اتفاق رخ دهد.

ميدري در مورد پايگاه اطلاعات وزارت رفاه گفت: در اين پايگاه وضعيت اقتصادي زنان سرپرست خانوار بر اساس برش هاي منطقه اي و شاخص هاي رفاهي تهيه شده كه گزارش آن به زودي ارائه خواهد شد و مي توانيم قول دهيم تا سه ماهه اول سال آينده اين اقدام انجام شود.

معاون رفاهي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: اين اطلاعات نشان دهنده اين است كه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزيستي يا كميته امداد هستند و اطلاعات شخصي آنها نيز ديده شده است.

وي به طرح پنجره واحد اشاره كرد و گفت: پنجره واحد در دو بخش بيماران خاص و كارگران ساختماني تدوين شده است كه در قسمت بيماران خاص در گذشته سامانه اي بود كه اطلاعات بيماران خاص از سوي چهار سازمان بيمه گر اعلام مي شد كه هم همپوشاني وجود داشت و هم زمان بر بود و پس از تدوين اين پنجره سازمان هاي بيمه گر قبول كردند با رفع هم پوشاني اطلاعات دقيق تر در اختيارشان قرار مي گيرد.

ميدري با اشاره به اينكه ۱۵۶ هزار بيمار خاص وجود دارد گفت: تا قبل از تغيير نرخ ارز هر كدام از اين افراد دو ميليون تومان يارانه دارو دريافت مي كردند.

معاون رفاهي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي همچنين در مورد پنجره واحد كارگران ساختماني گفت: اين اقدام با كمك تامين اجتماعي انجام شده و پروسه اي كه در گذشته براي بررسي وضعيت و تاييد كارگر ساختماني انجام مي شد پيچيده بود كه در پنجره واحد اين مشكل برطرف شده است.

منبع: مهر


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۵۶:۳۵ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :