مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

حبس دانش‌آموز اوتيسمي در اتاق مدير مدرسه

كد مطلب : N-6575  تاريخ : 1397/11/23 - 16:25

پرشيا دايجست - مديركل آموزش و پرورش شهر تهران به ادعاي پدر دانش‌آموز اتيسمي مبني بر حبس فرزندش در اتاق مدير مدرسه واكنش نشان داد.

 عبدالرضا فولادوند (مديركل آموزش و پرورش شهر تهران) در واكنش به ادعاي پدر دانش‌آموز اتيسمي مبني بر حبس فرزندش در اتاق مدير مدرسه گفت: طبق بررسي‌هايي كه انجام داده‌ايم، آن دانش‌آموزي كه بيماري اتيسم داشته، نزد مدير و مشاور و در اتاق آنها بوده است.

وي ادامه داد: طبق گزارشي كه به دست ما رسيده است، اوليا ديگر دانش‌آموزان از وضعيت دانش‌آموز مبتلا به اتيسم اعلام نارضايتي كرده‌اند، زيرا دانش‌آموزي كه اتيسم دارد، نبايد در مدرسه عادي درس بخواند. قبلا به والدين اين دانش‌آموز اعلام شده بود كه بايد فرزندشان را به مدرسه استثنايي ببرند، اما متاسفانه توجه نكردند.

مدير كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در حال بررسي اين مساله هستيم. به محض اينكه متوجه اين مساله شدم به كارگروه فوريت گفتم كه مساله را بررسي كنند. اين كارگروه از مشاوران و مسئولان مراكز مشاوره ما تشكيل شده است، از اين رو فعلا نمي‌توان در اين زمينه به قطعيت چيزي گفت تا بررسي‌ها تكميل شود.

فولادوند در پاسخ به اين سوال كه پدر اين دانش‌آموز همچنين مدعي شده، دانش‌آموزان ديگر نيز در اين مدرسه مورد ضرب وشتم قرار گرفته‌اند، آيا اين مساله بررسي شده‌است؟ گفت: موردي در اين زمينه نداريم. ضمن اينكه طبق گزارش والدين دانش‌آموزان ديگر از حضور آن دانش‌آموزي كه دچار اتيسم است، گلايه‌مند بوده‌اند.

وي با بيان اينكه تنبيه بدني خط قرمز ما است، گفت: تنبيه، تحقير و توهين به دانش‌آموزان جرم است و ما نسبت به آن حساسيت داريم و خط قرمزمان است و اگر گزارشي در اين زمينه باشد، به طور ويژه دستور رسيدگي آن را مي‌دهيم تا با متخلف برخورد شود.به هر حال كسي نه حق تنبيه كردن را دارد نه توهين. ما خومان مدعي هستيم و هرجا چنين اتفاقي بيفتاد، سريع بررسي مي‌كنيم.

براي خواندن اخبار اجتماعي اينجا كليك كنيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۴۹:۵۸ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :