مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

‍ پ احسان كرمي باز هم ممنوع‌التصوير شد

كد خبر:۸۷۶۵۷۵
تاريخ انتشار:۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰07 February 2019

 			 				 					احسان كرمي باز هم ممنوع‌التصوير شد

احسان كرمي مجري، بازيگر و خواننده كشورمان از ممنوع‌التصويري خود در صداوسيما خبر داد.

به گزارش «تابناك»، احسان كرمي خواننده، مجري و بازيگر تئاتر كه اين روزها به‌عنوان يكي از مجريان نشست‌هاي جشنواره فيلم فجر در سينماي رسانه حضور دارد درباره شايعاتي مبني‌بر ممنوع التصوير شدنش در رسانه ملي به خبرنگار مهر گفت: بله من ممنوع‌التصوير شده‌ام و براي اولين بار خودم با حراست صداوسيما تماس گرفتم تا صحت و سقم اين مساله را پيگير شوم كه به من اطلاع دادند كه در تلويزيون ممنوع‌التصوير هستم.

وي درباره دلايل اين تصميم عنوان كرد: به من اعلام كرده‌اند كه نامه‌اي از بالا كه البته نمي‌دانم اين «بالا» دقيقا كجاست زده‌اند كه در آن ذكر شده من ممنوع‌التصوير هستم و اجازه فعاليت در تلويزيون را ندارم كه البته اين ممنوع‌التصويري مربوط به تلويزيون است و ربطي به فعاليت‌هاي من در تئاتر و سينما ندارد.

كرمي ادامه داد: متاسفانه طبق بخشنامه‌اي كه ابلاغ شده تمام آثار موسيقايي من نيز غير قابل پخش از تلويزيون‌ اعلام شده است. اين اتفاق براي چهارمين يا پنجمين بار است كه براي من رخ مي‌دهد و هيچگاه نيز دليلش را پيگيري نكرده‌ام البته يكبار در مورد مشكل ممنوع‌التصويري‌ام رفتم و با دوستان صحبت كردم و سوءتفاهم‌هايي كه به وجود آمده بود، برطرف شد و من توانستم در «خندوانه» اجرا داشته باشم اما به نظر مي‌رسد كه دوباره دلايلي براي ممنوع‌التصويري‌ام به وجود آمده است كه من نبايد پاسخگو باشم.

وي در پايان صحبت‌هايش بيان كرد: دلايل اين اقدام مشخص نيست و ممكن است به هر دليلي اين اتفاق افتاده باشد چون‌ دوستان بدون اينكه پرسشي از ما بپرسند، قضاوت مي‌كنند و تصميم مي‌گيرند. در طول چند روز گذشته مدام از من درباره ممنوع‌التصويري‌ام سوال مي‌شد و به همين دليل من هم پيگيري كردم و متوجه شدم كه اين مساله صحت دارد و تصميم گرفتم كه خودم آن را رسانه‌اي كنم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۰۱:۳۵ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :