مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

‍ پ منزل حسين شريعتمداري كجاي تهران است؟

مدير مسئول كيهان در برنامه زنده شبكه افق به سوالات مختلفي درباره روزنامه و مشي رسانه‌اي اش پاسخ داد.

به گزارش «تابناك» به نقل از خبرآنلاين، حسين شريعتمداري كه مهمان برنامه «جهان آرا» بود به برخي ابهامات درباره عملكردش در روزنامه كيهان پاسخ داد. او در واكنش به سوال مجري در خصوص برخورد سخت در حوزه‌هاي گفتماني انقلاب با وجود تذكرات علني رهبري در خصوص برخي اشخاص و شيوه جذب حداكثري ايشان، گفت: اگر منظورتان آقاي ظريف است، ايرادي وارد نيست و بايد گفت كه «من چه گويم كه تو را نازكي طبع لطيف، تا به حديست كه آهسته دعا نتوان كرد».

او همچنين در خصوص نقل قول عبدالكريم سروش در خصوص جاسوس خواندن وي توسط كيهان به واسطه حضور در يك اجلاس در آلمان، گفت: كسي كه مدعي است بايد ادله بياورد ضمن اينكه اسناد آنچه در كيهان منتشر كرديم وجود دارد.

شريعتمداري در بخش ديگري از سخنانش استفاده از منابع غربي و رسانه‌هاي ضد انقلاب و امريكايي براي نقد برخي افراد داخل، توضيح داد: وقتي ببينيم كه مستنداتي در داخل وجود دارد و آن خبرها در داخل شاهد مثال دارد، اين اخبار را نقل مي‌كنيم و به آنها استناد مي‌كنيم.

وي در پايان گفتگو و در پاسخ به سوال مجري برنامه مبني بر اينكه «منزل شما كجاست؟» با مكث گفت: سمت خيابان جمهوري. مجري پرسيد: كجاي جمهوري؟ كه حسين شريعتمداري گفت: سمت استانبول نيست، آن پايين‌هاست!

مجري ادامه داد: فقط خواستم بدانم پايين شهر زندگي مي‌كنيد يا بالاي شهر، چون از اتاق فرمان گفتند اين را بپرس!

حسين شريعتمداري كه خواست توضيح دهد، گفت: البته اين منزل براي ما نيست؛ من و همسرم آپارتماني داشتيم فروختيم تا با پول آن...

مجري حرف‌هاي شريعتمداري را قطع كرد و گفت: نياز به توضيح نيست و وقت برنامه هم تمام شده است كه حسين شريعتمداري گفت البته ارزش آن پول هم يك سوم شده است!


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۵۲:۴۱ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :