مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

سخنگوي سپاه: بعد از دفاع مقدس صحنه‌هايي مانند صف گوشت را نديده بوديم/نوبخت: مردم مانند ‌زمان جنگ ديگر تحمل نمي‌كنند/طلب كارلوس كي‌روش از فدراسيون چقدر است؟

رصد‌خانه «تابناك»، خبر‌هايي براي مخاطبان آماده مي‌كند كه غيررسمي هستند يا اينكه كمتر از اهميت خود، مورد توجه قرار مي‌گيرند. تيتر‌هايي مانند؛وزير اطلاعات: گراني‌ها كار دولت نيست/توضيحات آيت الله نوري همداني درباره علت سلامتي و نشاط كامل خود/قيمت خانه در تهران طي ۱۱ سال نزديك به ۱۰ برابر شده است و ... رصد‌خانه امروز تابناك را تشكيل مي‌دهند.
كد خبر:۸۷۶۶۷۵
تاريخ انتشار:۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸07 February 2019
تحولات در گذر است و خبر هيچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هايي رسمي و گاه غير رسمي؛ خبر‌هايي كه مورد توجه قرار مي‌گيرد يا ممكن است همه به راحتي از كنار آن بگذرند. رسانه‌هاي خبري هر يك به فراخور وابستگي جناحي خود، خبر‌هايي را برجسته مي‌كنند و در مواردي هم از كنار آن مي‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعيت داشته باشد، وابستگي جناحي نبايد در كمرنگ و پر رنگ منتقل كردن آن تأثيري داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناك»؛ جايي است كه خبر‌هايي گاه غيررسمي و گاه اخباري كه مورد توجه قرار نمي‌گيرد، براي مخاطبان آماده مي‌كند؛ خبر‌هايي كه گاه به ملاحظه جناح‌هاي سياسي مورد توجه قرار نمي‌گيرند و گاه به دليل كم توجهي رسانه‌ها به حاشيه مي‌روند، ولي همين خبر‌ها، اخباري هستند كه مخاطبان را از پشت پرده جريانات سياسي آگاه مي‌كنند. در رصدخانه، تيتر و خلاصه‌اي از مهم‌ترين اخباري كه اطلاع از آن‌ها ممكن است براي مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختيار مخاطبان قرار مي‌گيرد و اينك رصدخانه تابناك را مي‌بينيد.
 
انفجار سيگار‌الكترونيكي جان جوان ۲۴ ساله را گرفت

جان باختن فردي بيست و چهارساله بر اثر انفجار سيگار الكترونيك كه اغلب رسانه‌هاي جهان به انعكاس آن پرداختند فرصتي دوباره براي طرح مسئله قابل اطمينان و ايمن بودن استفاده از اين ابزار جديد مصرف دخانيات ايجاد كرده است. آخرين مورد از خطرات ناشي از به كارگيري سيگار الكترونيك در آمريكا افتاق افتاد، جايي كه يك جوان آمريكايي بر اثر جراحات ناشي از انفجار اين ابزار جديد مصرف دخانيات جان خود را از دست داد. ويليام اريك بروان، يك برق كار حرفه‌اي كه با خودور عازم يك مغازه فروش سيگار الكترونيك در ايالت تگزاس آمريكا بود، درحال متوقف كردن خودرو در نزديكي فروشگاه ياد شده بر اثر انفجار سيگار الكترونيك از ناحيه سرخ رگ‌هاي سر و گردن مجروح و به بيمارستان منتقل شد. بستري شدن ويليام جوان در بخش فوريت‌هاي پزشكي تنها چند روز به طول انجاميد و وي متاسفانه در نهايت بر اثر ضايعه مغزي ناشي از اين انفجار جان خود را از دست داد. در گزارش تيم پزشكي معالج ويليام آمده است كه وي بر اثر سكته مغزي جان باخته است. در اين گزارش همچنين تصريح شده است كه تكه‌اي فلزي از سيگار الكترونيك منفجر شده از داخل گردن وي بيرون آورده شده است. / يورونيوز

قيمت خانه در تهران طي ۱۱ سال نزديك به ۱۰ برابر شده است

از سال ۱۳۸۶ كه طرح مسكن مهر با هدف كاهش قيمت خانه در كلان‌شهر‌ها آغاز شد، قيمت مسكن در تهران ۸۷۸ درصد معادل ۹و ۷دهم برابر افزايش يافته است. تنها در سال ۸۶ همزمان با شروع اين طرح، ميانگين قيمت هر متر مربع مسكن شهر تهران از يك ميليون و ۲۰ هزار تومان در ابتداي بهار به يك ميليون و ۶۹۹ هزار تومان تا انتهاي زمستان افزايش يافت. در سال ۱۳۹۲ در پايان دولت محمود احمدي‌نژاد نيز قيمت خانه در تهران به متري ۳ ميليون و ۹۵۰ هزار تومان رسيد. هم‌اكنون نيز تا دي‌ماه ۱۳۹۷ ميانگين قيمت مسكن در تهران متري ۹ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان شده كه رشد ۹۱ درصدي نسبت به دي‌ماه ۱۳۹۶ و رشد ۸۷۸ درصدي نسبت به بهار ۱۳۸۶ را نشان مي‌دهد. تعداد مستأجران نيز در كل كشور از ۲۶ درصد در سال ۱۳۹۰ به ۳۱ درصد در سال ۱۳۹۵ رسيده است. / ايسنا

آمريكا معافيت تحريم‌هاي نفتي ايران را تمديد نمي‌كند

برايان هوك مسئول گروه ويژه اقدام ايران در وزارت امور خارجه آمريكا در مصاحبه با شبكه ان‌اچ‌كي ژاپن گفته است دولت آمريكا ديگر برنامه‌اي براي تمديد معافيت از تحريم‌هاي ايران ندارد. وي همچنين از خريداران نفت ايران خواست كه از اين كشور نفت خريداري نكنند. هوك اضافه كرد: چيزي كه ما گفته‌ايم يك استراتژي به‌منظور صفر كردن واردات نفت از ايران در كمترين زمان بوده است. قصد نداريم در آينده معافيت يا استثنا در خصوص رژيم تحريم‌ها قائل شويم چه اين محدوديت‌ها در زمينه نفت باشد يا موضوعي ديگر. مسئول گروه ويژه اقدام ايران در وزارت خارجه آمريكا همچنين گفت: معافيت‌هايي كه آمريكا به كشور‌ها داد به اين دليل بود كه از افزايش سريع قيمت نفت جلوگيري شود و حالا امسال نفت خام در بازار عرضه به‌ميزان كافي وجود دارد.

همه اقتصاد ايران از جمله خودروسازي را آزاد كنيم

سعيد ليلاز تحليلگر اقتصادي گفت: اين حرف كه خودروسازي را تعطيل كنيم بسيار حرف نادرستي است. من به تمام دوستان اقتصاددان و غيراقتصاددان حق مي‌دهم كه وقتي كنه ماجرا را نمي‌دانند چنين داوري داشته باشند. اگر بخواهيم يك ميليون و ۶۰۰ هزار دستگاه كه اين شركت‌ها توليد مي‌كنند را از خارج بياوريم ۲۰ ميليارد دلار هزينه اضافي به اقتصاد ايران وارد مي‌شود. پيشنهاد من به دولت محترم، ملت ايران، اقتصاددانان محترم، سياستمداران و قانون گذاران اين است كه بياييم همه اقتصاد ايران را از جمله صنعت خودروسازي را آزاد كنيم. چرا اين كار را نمي‌كنيم؟ به شما قول مي‌دهم يا در كنار صنعت نفت و يا بعد از آن، خودروسازي ايران امكان پذيرترين و پيشرفته‌ترين بخش اقتصاد خواهد بود. تنها اتفاقي كه مي‌افتد اين است كه مالكيت خودروسازي‌ها عوض مي‌شود.

عيدي كارگران ساعتي و پاره وقت امسال چقدر است؟

براساس ماده واحده قانون مربوط به تعيين عيدي و پاداش سالانه كارگران شاغل در كارگاه‌هاي مشمول قانون كار مصوب سال، كليه كارفرمايان مكلفند به هر يك از كارگران خود به نسبت يك سال كار معادل ۶۰ روز آخرين مزد به عنوان عيدي و پاداش پرداخت كنند كه مبلغ پرداختي به هر يك از كارگران نبايد از معادل ۹۰ روز حداقل مزد روزانه بيشتر باشد. به علاوه مبلغ پرداختي به كارگراني كه كمتر از يك سال در كارگاه كار كردند، بايد به ماخذ ۶۰ روز مزد و به نسبت ايام كاركرد در سال محاسبه و حداقل دو برابر و حداكثر سه برابر مصوبه دستمزد شوراي عالي كار؛ مبناي تعيين عيدي پايان سال مشمولان قانون كار است. /ميزان

طلب كارلوس كي‌روش از فدراسيون چقدر است؟

كارلوس كي روش به احتمال فراوان امروز قراردادش را با فدراسيون فوتبال كلمبيا امضا مي‌كند، اما به دنبال طلبش از فدراسيون فوتبال ايران هم خواهد بود. خبر‌هاي رسيده حكايت از آن دارد كه ايران رقمي نزديك به ۱.۲ ميليون دلار به اين مربي بدهكار است كه با دلار ۱۲ هزار توماني مبلغ سر به فلك مي‌كشد. فدراسيون ۹۰۰ هزار دلار از قرارداد اين مربي را پرداخت نكرده و ۳۰۰ هزار دلار هم پاداش‌هايي است كه هنوز به او پرداخت نشده است. فدراسيون به احتمال زياد از طريق منابع مالي خود در فيفا پول كي روش را پرداخت مي‌كند. / خبرآنلاين
 
توضيحات آيت الله نوري همداني درباره علت سلامتي و نشاط كامل خود

آيت‌الله نوري همداني با تاكيد بر نسبت سلامت عقل و بدن انسان، ادامه داد: علم طب مربوط به انسان است و اگر تن آدمي سالم نباشد عقل هم سالم نخواهد بود چنانكه در حديثي از امام صادق (ع) آمده‌است، در هر منطقه‌ي مسكوني بايد سه عامل وجود داشته باشد؛ فقيه عالم، طبيب با بصيرت و حاكمي خيرخواه. آيت‌الله نوري همداني ضمن تاكيد بر اهميت طرح پيشگيري از بيماري، تصريح كرد: طرح پيشگيري بايد در كل مملكت به صورت عمومي رواج پيدا كند؛ كسي كه بيمار مي‌شود نبايد هم غصه بيماري و هم غصه هزينه داشته باشد. وي افزود: يكي از مشكلات مردم و جامعه‌ي ما مساله كم تحركي است، بنده خود سعي كردم ورزش را ترك نكنم و به همين دليل در اين سن، سلامت و نشاط كامل دارم و اين در نتيجه تحرك مداوم است.

وزير اطلاعات: گراني‌ها كار دولت نيست

محمود علوي وزير اطلاعات همچنين گفت: دولتمردان شبانه روز در حال تلاش هستند كه از يك سو امنيت كشور را تامين كنند و از سوي ديگر مشكلات مردم را مرتفع كنند. وي با بيان اينكه گراني ها كار دولت نيست تصريح كرد: دولت تا پنج سال توانست قيمت ها را ثابت نگه دارد اما توطئه و فشارهاي دشمن و بي محبتي عده اي در داخل كشور ، باعث اين گراني ها شده است. علوي در ادامه اظهار داشت: خوزستان حق بزرگي بر كشور دارد و خدمتي كه سزاوار اين استان بوده هنوز به مردم ارايه نشده است، البته مسئولان در تلاش براي تحقق آن هستند و در جلسات دولت هميشه اين مساله را متذكر مي شويم.

نوبخت: مردم مانند ‌زمان جنگ ديگر تحمل نمي‌كنند

معاون رئيس‌جمهور با اشاره به روحيه مردم در زمان جنگ هشت‌ ساله گفت: در آن زمان براي سوءاستفاده نكردن دشمن عجز و لابه نمي‌كرديم، اما الان كه در شرايط سخت جنگ اقتصادي نابرابر هستيم كه متاسفانه آن نوع تحمل كردن كم‌رنگ شده است. محمدباقر نوبخت امروز در آيين افتتاح سد لاستيكي پهلوان‌بست به‌عنوان بزرگترين سد لاستيكي كشور در شهرستان لنگرود اظهار داشت: استاندار گيلان با پيروي از مكتب اهل بيت(ع) و با تلاش بي‌وقفه در پي حل مشكلات استان و مردم گيلان است. معاون رئيس‌جمهور با اشاره به دو صفت اهل‌بيت(ع) تصريح كرد: طبق قرآن اگر كسي به آن‌ها بدي مي‌كرد در پاسخ، سلام و ادب مي‌گفتند و اگر كسي به آن‌ها احسان مي‌كرد، آن‌ها نيز به او نيكي مي‌كردند. نوبخت با اشاره به روحيه مردم در زمان جنگ هشت‌ساله افزود: در آن زمان براي سوءاستفاده نكردن دشمن عجز و لابه نمي‌كرديم اما الان كه در شرايط سخت جنگ اقتصادي نابرابر هستيم، متاسفانه آن نوع تحمل كردن كم‌رنگ شده است.

احسان كرمي ممنوع‌التصوير شد

احسان كرمي خواننده، مجري و بازيگر تئاتر كه اين روزها به‌عنوان يكي از مجريان نشست‌هاي جشنواره فيلم فجر در سينماي رسانه حضور دارد درباره شايعاتي مبني‌بر ممنوع التصوير شدنش در رسانه ملي گفت: بله من ممنوع‌التصوير شده‌ام و براي اولين بار خودم با حراست صداوسيما تماس گرفتم تا صحت و سقم اين مساله را پيگير شوم كه به من اطلاع دادند كه در تلويزيون ممنوع‌التصوير هستم. كرمي ادامه داد: متاسفانه طبق بخشنامه اي كه ابلاغ شده تمام آثار موسيقايي من نيز غيرقابل پخش از تلويزيون‌ اعلام شده است.

خنثي سازي چند عمليات تروريستي در آستانه دهه فجر

وزير اطلاعات از شناسايي و دستگيري تعدادي از اعضاي گروه هاي تروريستي كه قصد خرابكاري در دهه فجر را داشتند، خبر داد. سيد محمود علوي پنجشنبه در حاشيه ديدار با عشاير و شيوخ عرب شوش در مصلاي اين شهر، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا كنون تيم هاي بسياري كه تلاش هاي زيادي براي به چالش كشيدن امنيت كشور به ويژه در آستانه دهه فجر داشتند، شناسايي و اعضاي آنها دستگير شده اند. وي افزود: اين افراد با تلاش هاي سربازان گمنان امام زمان و با همراهي همه نيروهاي موثر بر امنيت كشور از جمله سپاه، ارتش، نيروي انتظامي، قوه قضائيه و مديريت سياسي كشور، استانداري ها و فرمانداري ها، دستگير شده اند و اكنون امنيت بي بديلي در كشور حكمفرماست. علوي تعداد تيم هاي دستگير شده و مكان شناسايي آنها را ذكر نكرد.

سخنگوي سپاه: بعد از دفاع مقدس صحنه‌هايي مانند صف گوشت را نديده بوديم

سردار شريف با ابراز تأسف از ايجاد صف گوشت در كشور ابراز داشت: ما بعد از دفاع مقدس چنين صحنه‌هايي را به ياد نداريم كه همه به همه دست دادند و در چهل سالگي انقلاب با بي‌تدبيري در برخي حوزه‌ها اوقات مردم را تلخ كردند ولي مردم ما خيلي بزرگوارتر، فهيم‌تر و آگاه‌تر از آن چيزي است كه دشمن تصور مي‌كند و مطمئن هستيم به بركت خون شهدا به زودي از اين موانع عبور و دشمن بارديگر طعم شكست را جبران ناپذيرتر خواهند چشيد.
 
همسر «سيدامامي» خواستار رفع ممنوع الخروجي شد

«مريم ممبيني» همسر كاووس سيدامامي از متهمان پرونده موسوم به فعالان محيط زيست كه سال گذشته بنابر اعلام مسئولان قضايي در زندان اوين خودكشي كرد، از دادسراي امنيت خواستار رفع ممنوع الخروجي خود شد. ابوذر نصراللهي، وكيل مدافع همسر كاووس سيد امامي روز پنجشنبه در گفت: وگو با خبرنگار قضايي ايرنا با اعلام اين مطلب گفت: به منظور پيگيري وضع ممنوع الخروجي موكلم، چهارشنبه (۱۷ بهمن) به مرجع استعلام كشوري وضعيت ممنوع الخروجي در دادستاني كل كشور كشور مراجعه كرديم كه اعلام كردند دستور ممنوع الخروجي خانم ممبيني، اول دي امسال منقضي شده است، اما چون مرجع صادر كننده و تمديد كننده آن سرپرست دادسراي امنيت است، بايد به صورت مجزا رفع آن را اعلام كند؛ در نتيجه همسر مرحوم سيد امامي هنوز ممنوع الخروج است. اين وكيل دادگستري افزود: در ادامه به صورت حضوري به همراه آقاي درفشان وكيل ديگر همسر سيدامامي به دادسراي امنيت مراجعه و يك نسخه از درخواست رفع ممنوع الخروجي را تحويل دفتر سرپرست دادسرا داديم، اما چون شماره ثبت ندادند براي حفظ سابقه به صورت پستي دو قبضه نيز به صورت پيشتاز تحويل دفتر پست و رسيد دريافت شد.
 
روايت ضرغامي از طبع غيرواقعي فضاي مجازي
 
عضو شوراي عالي فضاي مجازي ادامه داد: دشمنان خيلي تلاش مي‌كنند در بعضي از سايت‌ها حكومت منفور پهلوي و شاه تحقيره شده را با عكس و فيلم به گونه‌اي مقتدر نشان دهند. ضرغامي با اشاره به تصاويري كه در فضاي مجازي منتشر مي‌شود، تصريح كرد: برخي، تصاويري از خاندان پهلوي پخش مي‌كنند كه رژيم طاغوت در منطقه قدرت داشته، اما واقعيت اين است كه سران جهان، محمدرضا پهلوي را عددي حساب نمي‌كردند. وي بيان كرد: امروز را با ۴۰ سال قبل مقايسه كنيد كه چگونه استالين وقت ملاقات به شاه نمي‌داد، اما حالا پوتين رئيس جمهور روسيه براي ملاقات با رهبر ايران از فرودگاه مستقيم به سمت بيت رهبري مي‌رود و قبل از ورود، آداب ملاقات را نيز سؤال مي‌كند.
 
احمد توكلي از اروپا نا اميد شد

احمد توكلي، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در توئيتر خود نوشت: درباره پذيرش FATF ابهام داشتم اما بيانيه وقيحانه اروپا و شرايط تحقيرآميزش براي تجارت با ايران در اينستكس، نشان داد در مقابل مستكبران، هرچه كوتاه بياييم، طلبكارتر و گستاخ‌تر ميشوند و پاياني هم ندارد. تجربه و منطق ميگويد التماس از متكبر، معيشت را بر مردم تنگ‌تر خواهد كرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۵۱:۳۸ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :