مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

رصد‌خانه «تابناك»، خبر‌هايي براي مخاطبان

تحولات در گذر است و خبر هيچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هايي رسمي و گاه غير رسمي؛ خبر‌هايي كه مورد توجه قرار مي‌گيرد يا ممكن است همه به راحتي از كنار آن بگذرند. رسانه‌هاي خبري هر يك به فراخور وابستگي جناحي خود، خبر‌هايي را برجسته مي‌كنند و در مواردي هم از كنار آن مي‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعيت داشته باشد، وابستگي جناحي نبايد در كمرنگ و پر رنگ منتقل كردن آن تأثيري داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناك»؛ جايي است كه خبر‌هايي گاه غيررسمي و گاه اخباري كه مورد توجه قرار نمي‌گيرد، براي مخاطبان آماده مي‌كند؛ خبر‌هايي كه گاه به ملاحظه جناح‌هاي سياسي مورد توجه قرار نمي‌گيرند و گاه به دليل كم توجهي رسانه‌ها به حاشيه مي‌روند، ولي همين خبر‌ها، اخباري هستند كه مخاطبان را از پشت پرده جريانات سياسي آگاه مي‌كنند. در رصدخانه، تيتر و خلاصه‌اي از مهم‌ترين اخباري كه اطلاع از آن‌ها ممكن است براي مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختيار مخاطبان قرار مي‌گيرد و اينك رصدخانه تابناك را مي‌بينيد.

رهامي: اعضاي برخي احزاب در يك ميني‌بوس جا مي‌شوند

محسن رهامي فعال سياسي اصلاح‌طلب با اشاره به اين‌كه «اعضاي برخي احزاب در يك ميني‌بوس جا مي‌شوند»، گفت: در حال حاضر فقط دو يا سه حزب در كشور پنج هزار عضو دارند و بنابراين لايحه جامع انتخابات، مسير را براي فعاليت جبهه‌اي تشكل‌هاي سياسي باز مي‌كند.

انتقادات تُند و تيز آيت‌الله يزدي از رئيس جمهور

رئيس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه در واكنش به اظهارنظر‌ها درباره حجاب گفت: كسي كه عليه حجاب حرف مي‌زند، هر كسي مي‌خواهد باشد، بايد مواظب باشد در مورد حجاب چه مي‌گويد، بايد بلد باشد وقتي از اسلام حرف مي‌زند، چه مي‌گويد. ما انقلاب كرديم، تا كسي بي حجاب نباشد، زير گلويش را باز نكند و هرچه دلش خواست عليه اسلام و انقلاب حرف نزند. اگر رئيس جمهور مي‌باشيد، بايد به مردم خدمت كنيد. مشكل مردم را حل كنيد. اگر اسلام را بيان مي‌كنيد، به اندازه علمتان و فهمتان بگويد. نبايد بيش از اين گفت. حجاب از ضروريات دين است و منكرش كافر است.

منزل حسين شريعتمداري كجاي تهران است؟

شريعتمداري در بخش ديگري از سخنانش، استفاده از منابع غربي و رسانه‌هاي ضد انقلاب و امريكايي براي نقد برخي افراد داخل، توضيح داد: وقتي ببينيم كه مستنداتي در داخل وجود دارد و آن خبر‌ها در داخل شاهد مثال دارد، اين اخبار را نقل مي‌كنيم و به آن‌ها استناد مي‌كنيم. وي در پايان گفت وگو و در پاسخ به پرسش مجري برنامه مبني بر اينكه «منزل شما كجاست؟» با مكث گفت: سمت خيابان جمهوري. مجري پرسيد: كجاي جمهوري؟ كه حسين شريعتمداري گفت: سمت استانبول نيست، آن پايين‌هاست! مجري ادامه داد: فقط خواستم بدانم پايين شهر زندگي مي‌كنيد يا بالاي شهر، چون از اتاق فرمان گفتند اين را بپرس! حسين شريعتمداري كه خواست توضيح دهد، گفت: البته اين منزل براي ما نيست؛ من و همسرم آپارتماني داشتيم فروختيم تا با پول آن... مجري حرف‌هاي شريعتمداري را قطع كرد و گفت: نياز به توضيح نيست و وقت برنامه هم تمام شده است كه حسين شريعتمداري گفت: البته ارزش آن پول هم يك سوم شده است!

پاسخ سعيد ليلاز به انتقادات كاربران فضاي مجازي

پاسخ سعيد ليلاز به انتقادات كاربران فضاي مجازي از مصاحبه اخيرش: منظور من از «در نيامدن نفس كسي» اين است كه مردم داوطلبانه خشونت توليد نمي‌كنند/ مردم فهميده اند داشته هايشان و نداشته هايشان چيست. ما چيزي در حوزه اقتصادي نداريم، ولي در امنيت داريم.

رفيق‌دوست عذرخواهي كرد

محسن رفيق‌دوست به دليل ارائه آماري اشتباه از شهداي كربلاي ۴ ضمن عذرخواهي، به بيان توضيحاتي در اين باره پرداخت. محسن رفيق‌دوست وزير سپاه در دوران دفاع مقدس در پي برخي برداشت‌ها از صحبت‌هاي اخيرش درباره عمليات كربلاي ۴ اظهار كرد: در مورد آمار شهداي كربلاي ۴ اشتباهي از طرف بنده رخ داد كه با عرض پوزش اصلاح مي‌كنم؛ ما در سال ۶۵ كه عمليات‌هاي كربلاي ۴ و كربلاي ۵ انجام شد، مجموعاً حدود پنج هزار شهيد داديم، و اگر نه آمار شهداي ما در عمليات كربلاي ۴ كمتر از يك هزار نفر بوده است. انشاءالله خوانندگان اين گفت وگو بنده حقير را ببخشند. رفيق‌دوست در گفت‌وگوي اخير خود با ايسنا درباره تعداد شهداي عمليات كربلاي ۴ گفته بود كه (براي عمليات كربلاي ۴) بيش از ۶۰ هزار نفر نيرو وارد جنگ شدند كه حدود پنج تا شش هزار تن از آن‌ها شهيد و تعداد بيشتري نيز مجروح شدند».

كواكبيان: خبر استعفاي صالحي غيررسمي قابل تأييد است

سه شنبه (۱۶ بهمن ماه) الياس حضرتي نماينده اصلاح‌طلب مجلس در جمع خبرنگاران خبر از استعفاي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي داد، اما به همين بسنده كرد و تمايلي براي توضيحات بيشتر در اين باره نشان نداد. حال كواكبيان ديگر نماينده اصلاح‌طلب مجلس ضمن تأييد تلويحي اين خبر گفت: در اين مورد اخبار غيررسمي زيادي وجود دارد كه البته خبر به طور رسمي اعلام نشده است، اما بر اساس شنيده‌هايي، خبر استعفاي ايشان به صورت غيررسمي قابل تأييد است. نماينده مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس در مجلس شوراي اسلامي، در بيان علل استعفاي صالحي، ادامه داد: " ايشان گلايه‌اي در مورد انتخاب رئيس ستاد اطلاع‌رساني و تبليغات اقتصادي كشور داشت، چرا كه آقاي رحماني‌فضلي براي اين سمت انتخاب شده است، و اين در حالي است كه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي معتقد است كه خود مسئوليت ارشاد و اطلاع‌رساني كشور را بر عهده دارد.

انتقاد آيت الله فاضل لنكراني از جشنواره فجر

آيت الله محمد جواد فاضل لنكراني رئيس مركز فقهي ائمه اطهار (ع) گفت: در بحث هنر هنرمندان و اصحاب هنر از حوزه مطالبه گر هستند، اين در حالي است كه جشنواره‌اي را به نام دهه فجر انقلاب مي‌گيرند كه بدترين محرمات در آن انجام مي‌شود و آنگاه مي‌گويند حوزه مقصر است، در حالي كه حوزه خبر ندارد اين جشنواره را چه كساني با چه اهدافي مي‌گيرند و اصلا دخالتي در اجراي آن ندارد؛ رسانه و اصحاب رسانه گاهي كار يك ساله خود را با برگزاري يك جشنواره زير سؤال مي‌برند و يك سال روي حجاب و ارزش‌ها سخن مي‌گويند، اما در جشنواره‌اي همه زحماتشان را بر باد مي‌دهند؛ دهه فجر بايد نشان دهنده شاخص‌هاي نظام و انقلاب باشد.

جعفرزاده: قرار است انقلاب اقتصادي راه بيفتد

غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي، نايب رئيس فراكسيون مستقلين با بيان اينكه اصلاح ساختارها كه رهبري دستور آن را داده اند مي‌تواند انقلاب اقتصادي تعبير شود، گفت: ساختار‌هاي سازماني ما مدت هاست كه پاسخگو نيستند. تشكيلات و رويه‌هاي ما بايد اصلاح شوند. رابطه دولت با نفت بايد مشخص شود و به اصلاحات در روابط بانكي، گمركي و مالي هم نياز داريم. ايمن آبادي در گفت وگو با خبرنگار «انتخاب» درباره اظهارات رئيس مجلس پيرامون دستور رهبري براي اصلاح ساختار كشور ظرف ۴ ماه آينده گفت: اين نياز از قبل نيز احساس مي‌شد و بايد يك حكم حكومتي وارد مي‌شد تا اجرايي شود، زيرا اجماع روي اين نظر، در بين ۳۰۰ نماينده مجلس هم دشوار بود.او با بيان اينكه دولت‌ها يا مجالس ما معمولا وارد ريسك‌هاي بزرگ نمي‌شوند تا در نزد مردم چهره محافظه كارانه‌اي داشته باشند، افزود: در نتيجه اين محافظه كاري، اصلاحات ساختاري و اقتصادي انجام نمي‌شود و هيچ مجلسي به خودش اين جرات و جسارت را نمي‌دهد كه به كار‌هاي بزرگ ورود كند. در نتيجه نياز به اين بود كه يك حكم حكومتي ورود كند كه كار قاطعانه انجام شود.

توضيح مجلس درباره سخنان امروز لاريجاني

مدير روابط عمومي مجلس شوراي اسلامي در توييتي اعلام كرد كه سخنان امروز رئيس مجلس شوراي اسلامي مربوط به اصلاح ساختار نظام بودجه‌ريزي كشور بود. مهدي كيايي در توئيتر خود نوشت: سخنان رئيس مجلس در جلسه امروز شوراي اداري استان قم مربوط به اصلاح ساختار نظام بودجه‌ريزي كشور بود و آن‌چه در رسانه‌ها به اشتباه اصلاحات ساختاري در كشور عنوان شد، دقيق نيست.

پزشكيان: گول پست و مقام را نخوريد

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: زماني كه پيامبر همه عربستان را گرفته بود رو به يارانش كرد و گفت: خداوند بيامرزد همه آنهايي را كه اين جهاد اصغر را تمام كردند اما جهاد اكبر را در پيش دارند. ياران به او گفتند يا رسول ما كشته و مجروح داديم، پس آن جهاد اكبر چيست؟ پيامبر گفت جهاد اكبر آن آينده‌اي است كه به اين ارزش‌ها عمل كنيم.وي خاطرنشان كرد: گول پست و مقام را نخوريد و براي خدا كار كنيد، آدم راحت مي‌تواند بميرد اما نمي‌تواند از شهرت و قدرت بگذرد و همه اين دعواها براي همين است. اگر مي‌توانيد كاري كنيد جلو بيايد و دست به كار شويد چرا يكديگر را حذف مي‌كنيد خدمت به مردم كه اين حرف‌ها را ندارد .پزشكيان افزود: اين است كه خون شهدا را هدر مي‌دهد. ما بايد بدانيم بر دوش كساني سوار شديم كه همه زندگي‌شان را براي اين انقلاب دادند ما وظيفه داريم ياور مظلومان باشيم و صداي كساني را بشنويم كه هيچ كس گوشش به آنها بدهكار نيست خدا به ما كمك كند قران را آن گونه عمل كنيم و شرمنده خون شهدا نشويم.

واكنش ظريف به سخنراني ضد ايراني ترامپ

ظريف در تويتر خود نوشت: ما ايراني‌ها، ازجمله هم‌ميهنان يهودي‌مان، علي‌رغم فشار آمريكا، در حال جشن ‌گرفتن چهل سال پيشرفت هستيم. خصومت آمريكا آن را به سمت حمايت از ديكتاتورها، آدم‌كش‌ها و افراط‌گراياني هدايت كرده است كه تنها ويراني براي منطقه ما به بار آورده‌اند.

استاني‌ شدن انتخابات مشكلات را حل نمي‌كند

پزشكيان، نايب‌رئيس مجلس گفت: فرآيند فعلي انتخابات مجلس غير واقعي است و نمي‌توان در برهه‌هاي حساس با وجود سلايق مختلف در مجلس به يك نگاه مشترك رسيد. طرح استاني شدن انتخابات مجلس را يك گام جلو براي ايجاد اشتراكات در مجلس است. يك نماينده ديگر نمي‌تواند برود همه شهرستان‌ها را بگردد و خانه به خانه رأي جمع آوري كند. در نتيجه اين فرآيند در قالب يك تيم مجبور مي‌شود تا نگاه و زبان مشترك‌تري پيدا كند و نهايتاً اين نگاه و زبان مشترك در مجلس مي‌تواند گامي به جلو باشد. / تسنيم

احمدي‌نژاد با شعار‌هاي سوپرچپ منابع مملكت را هدر داد

هاشمي‌طبا كانديداي دوازدهمين انتخابات رياست جمهوري معتقد است: حفظ مملكت چه از شر بي آبي چه از شر دشمنان داخلي و آدم‌هاي نادان و چه از شر بيگانگان، تدبير سنگيني مي‌طلبد ما نبايد چشممان را ببنديم و فقط دهانمان را باز كنيم. انشاءالله كه تدبير شود و ما از اين خطرات نجات پيدا كنيم. آقاي احمدي‌نژاد هم كه آمد با شعار‌هاي سوپرچپ و مردمي و حزب‌الهي وارد شد و منابع مملكت را آن طوري هدر داد، الان هم همان طور است./ايلنا

تاجراني كه قرباني ايميل‌هاي جعلي شدند

سرهنگ حسين رمضاني، سرپرست مركز تشخيص و پيشگيري از جرايم سايبري پليس فتا ناجا گفت: شركت‌هاي تجاري كه معاملات خود با شركت‌هاي خارجي از طريق ايميل پيگيري مي‌كنند، بهترين سوژه هكر‌ها و مجرمان سايبري هستند. در شگرد مجرمانه ايميل‌هاي جعلي (fake mail) عدم توجه به آدرس ايميل دريافتي و عدم دريافت تأييد ايميل در پي تماس تلفني يا ارسال فكس باعث مي‌شود تا فرد، قرباني هكر‌ها و مجرمان سايبري شود و به راحتي در دام آن‌ها بيفتد. /مهر

دادگاه و احضار؛ روزمره‌هاي شوراي شهري‌ها

خبر «بازداشت» يا «شكايت» از يك عضو شوراي شهر در يك سال اخير هرچند وقت يك بار روي خروجي رسانه‌ها قرار مي‌گيرد. به جز افرادي كه به اتهام مالي يا اخلاقي بازداشت شده‌اند، تعداد ديگري به دليل اظهارنظر در فضاي مجازي، شكايت فرد ثالث يا فعاليت سياسي روانه بازداشتگاه شده اند و از حضورشان در جلسات شورا ممانعت شده است. سپنتا نيكنام در يزد، مهدي حاجتي در شيراز، مهدي مقدري در اصفهان، خليل اردكاني در كرج، رضا مهرداد در نيشابور و محمود ميرلوحي در تهران اعضاي پنجمين دوره فعاليت شورا‌هاي اسلامي شهر و روستا هستند كه در يك سال اخير احضاريه دريافت كرده‌اند و براي برخي از آنان نيز حكم حبس نيز صادر شده است. / ايرنا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۵۰:۳۵ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :