مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

اظهارات محسن رفيق‌دوست درباره خودروي لكسوس و حقوق 19 ميليوني‌ در بنياد مستضعفان!| اصلا آن ۱۲۳ ميليارد اختلاس نبود!+فيلم

"محسن رفيق دوست" عضو هيات امناي بنياد مستضعفان در برنامه زنده صدا و سيما از حقوق ۱۹ ميليوني خود دفاع كرد.

آفتاب‌‌نيوز :
 محسن رفيق‌دوست كه مهمان برنامه «شب گشت» بود با انتقاد از مجلس، به مجلس نمره ۱۰ داد، به دولت فعلي نمره ۹. وي در پاسخ به مجري در خصوص نمره به دولت احمدي نژاد نيز گفت: صفر!
به گزارش آفتاب‎نيوز، محسن رفيق دوست امشب ميهمان برنامه «شب گشت» شبكه دوم سيما بود و به سوالات متعدد و متنوع مجري اين برنامه پاسخ داد. وي در توضيح نمره صفر به دولت احمدي نژاد گفت: من يك سوال پرسيدم هنوز جواب ندادن، ۷۰۰ ميليارد دلار ارز حاصل از فروش نفت را چه كردند؟ وي افزود: بسياري از مشكلات دولت فعلي از همين جا نشات مي‌گيرد؛ البته دولت فعلي مي‌تواند وضعيت را درست كند، اما مشكلات زياد است.

 

00:0002:18

spaceplay / pause

 

qunload | stop

 

ffullscreen

shift + slower / faster

volume

 

mmute

seek

 

 . seek to previous

12… 6 seek to 10%, 20% … 60%

 وي توضيح داد: در بحث هدفمندي يارانه‌ها از قديم گفته‌اند ماهي‌گيري ياد بدهيد، اما دولت قبل ماهي دادن را رواج داد.
عضو هيات امناي بنياد مستضعفان در اين برنامه و در پاسخ به سوالات دو گزينه‌اي نيز انتخاب‌هاي جالبي داشت و بين «جهانگيري و قاليباف» و «اصغر فرهادي و ابراهيم حاتمي كيا» گزينه‌هاي دوم را انتخاب كرد.
وي در پاسخ به وضعيت شغلي و حقوقي خودش نيز گفت: من پرونده پرسنلي ندارم، عضو هيات امناي بنياد مستضعفان هستم و حقوق هم نمي‌گيرم. چون حقوق‌بگير نيستم بازنشسته هم نمي‌شوم. از قبل انقلاب در بازار و حوزه ميوه و تره بار بودم الان هم دامداري دارم و توليد شير مي‌كنيم. يك لكسوس دارم كه ده سال قبل حدود ۲۰۰ ميليون تومان خريدم كه به خاطر سفر‌هاي زياد آن را خريدم.
 
رفيقدوست درباره فرزندانش نيز گفت: سه پسر من در شركت‌هاي خصوصي فعاليت مي‌كنند؛ يكي دنبال راه اندازي كارخانه‌اي در جنوب كشور بود كه به خاطر تحريم‌ها به مشكل خورده و فعلا بيكار است. يك پسر ديگرم چند فروشگاه اجاره‌اي لباس ورزشي دارد كه به خاطر مشكلات اقتصادي دارد جمع مي‌كند و فكر كار جديدي است. يك پسر ديگر هم در كارخانه عطر بيك سهامدار است.
وزير سپاه در ابتداي انقلاب، با اشاره به وضعيت مديريتي در كشور تاكيد كرد: ما قحط الرجال نداريم، جهل الرجال داريم.
وي اصطلاح حقوق نجومي را جفا به علم نجوم دانست و همچنين از حقوق ۱۹ ميليون توماني در بنياد مستضعفان دفاع كرد و گفت: به خاطر نوع فعاليت سنگين و سفر‌هاي دائمي براي ماموريت‌هاي منطقه‌اي در كشور، اين حقوق اشكالي ندارد؛ حقوق "غير متعارف و غير شرعي" مشكل دارد؛ البته كه با توجه به شرايط كشور بهتر است حقوق كارمندان و كارگران افزايش يابد نه اينكه اين نوع دريافتي‌ها كم شود.
اظهارات محسن رفيق‌دوست درباره خودروي لكسوس و حقوق 19 ميليوني‌ در بنياد مستضعفان!| اصلا آن ۱۲۳ ميليارد اختلاس نبود!+فيلم
رفيق دوست همچنين، از عملكرد كي‌روش در تيم ملي نيز دفاع كرد و حل كردن جدول را از تفريحات اصلي خود دانست.
وي در خصوص پرونده بردارش نيز توضيح داد: موضوع برادرم اولا به من ارتباطي ندارد؛ در ثاني آن عدد وجود خارجي نداشت و اصلا آن ۱۲۳ ميليارد موضوع اختلاس نبود و گردش چند ماهه پول اين عدد مي‌شد، ثالثا من خودم فاضل خداداد را به كشور برگرداندم و بدهي‌ها را نيز به نوعي پرداخت كرديم كه بانك سود هم داشت.
منبع: خبرآنلاين

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۳۳:۴۹ توسط:123 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :